Ik heb de extensie textzoom 1.6.0. na een kleine cursus van Nirwana compatible gemaakt voor FF 1.0. Wie kan mij nu uitleggen hoe ik die ook aan de andere FF gebruikers beschikbaar kan stellen. Niet via mijn eigen homepage maar op een centrale plaats. Op de site van de extensie inmiddels al 140 kom ik niet echt te weten hoe ik hem kan doneren. Of moet ik deze extensie naar de maker sturen dat die hem op zijn site zet.
Gegroet
Hoe stel ik een aangepste extensie beschikbaar
- vulture
- Contacteer:
- Gert-Paul
- Contacteer:
Op www.extensionsmirror.nl kun je enorm veel extensies vinden en ook versies van extensies die wel in de nieuwste Firefox werken, maar waarvan de oorspronkelijke extensie nog niet van geüpdate is. Ik zou dus kijken of het al gedaan is voor de extensies die jij wilt veranderen. Is dit nog niet gebeurd dan kun je of je PM aan een van de moderators sturen (link zie je wel als je forumtopic bekijkt) en dan wordt je gewijzigde versie bij de normale extensie vermeldt.
Op de site van de auteur kom je zulk soort versies meestal niet tegen. Het is voor de maker zelf natuurlijk makkelijk het versienummer te verhogen, maar het kan natuurlijk verschillende redenen hebben dan het project redelijk stil ligt.
Op de site van de auteur kom je zulk soort versies meestal niet tegen. Het is voor de maker zelf natuurlijk makkelijk het versienummer te verhogen, maar het kan natuurlijk verschillende redenen hebben dan het project redelijk stil ligt.