Volgens mij was ook die onderste link nog 'te vroeg gejuicht'.
In een bestaande Thunderbird 0.8, je installeert vervolgens versie 0.9, start 1x op (interface wordt NL), sluit TB af en start vervolgens weer op (interface wordt nu EN en blijft dat ook).
Alleen prefs.js wijzigen lijkt te helpen.
Mijn TB0.8 is trouwens NL, maar "Beeld -> Has Attachments / People I know" " ??
Mijn derde kolom is dus nog Engels, misschien dat dit in TB0.9 verholpen is.
Bernd schreef:Volgens mij was ook die onderste link nog 'te vroeg gejuicht'.
In een bestaande Thunderbird 0.8, je installeert vervolgens versie 0.9, start 1x op (interface wordt NL), sluit TB af en start vervolgens weer op (interface wordt nu EN en blijft dat ook).
Alleen prefs.js wijzigen lijkt te helpen.
Mijn TB0.8 is trouwens NL, maar "Beeld -> Has Attachments / People I know" " ??
Mijn derde kolom is dus nog Engels, misschien dat dit in TB0.9 verholpen is.
over de derde kolom; dat was hardcoded in de voorgaande versie's en kon niet vertaald worden. Als je nu een nieuw profiel maakt is het opgelost.
sc00zy schreef:De fout ligt hoogstwaarschijnlijk in je profiel... probeerd aarom eerst eens een nieuw profiel
Als daar de Nederlandse vertaling wel gewoon werkt, weet je waar het aan ligt... je profiel.
In mijn "foute" profiel te plaatsen in het bestand prefs.js die is te vinden in
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Thunderbird\Profiles\jouw.profiel
sc00zy schreef:De fout ligt hoogstwaarschijnlijk in je profiel... probeerd aarom eerst eens een nieuw profiel
Als daar de Nederlandse vertaling wel gewoon werkt, weet je waar het aan ligt... je profiel.
In mijn "foute" profiel te plaatsen in het bestand prefs.js die is te vinden in
C:\Documents and Settings\Gebruikersnaam\Application Data\Thunderbird\Profiles\jouw.profiel
Dank dank dank.... ik had het programma al 2 keer opnieuw geïnstalleerd voordat ik dit stukje over de profielen zag.... het werkt weer als een trein.