Sinds gisteren leest de Brief RSS add-on van Firefox de RSS van het Mozbrowser forum niet meer in.
Ik krijg de volgende foutmelding:
![Afbeelding](http://i304.photobucket.com/albums/nn193/jpetersmit/foutmeldingbrief.jpg)
Wat is er mis?
Misschien hangt er dan nog wat van MozBrowser in je Brief-archief ? Kun je die historie bij Brief ergens verwijderen (desnoods als bestand in je profiel) ?Retep66 schreef:Bedankt voor jullie suggesties. Tot nu toe heeft het nog niet tot de oplossing geleid. Ik wacht gewoon een tijdje af en heb met de Newsfox add-on nog een aardig alternatief achter de hand.
Ik denk dat het een combinatie is van het gewraakte bericht dat niet meer in onze feed voorkomt en dat je nu misschien met een nieuw profiel van Brief bent begonnen. Ik neem tenminste nog steeds aan dat er nog iets niet lekker zat in de historie van jouw Brief-extensie. Maar goed om te horen dat het nu is opgelost en laten we hopen dat dat zo blijft.Retep66 schreef:Bedankt voor de tips, maar het probleem is sinds vanmiddag opgelost. Ik heb eerder vandaag mijn OS geupgradet naar Windows 7 en hup, probleem opgelost. Of dat er iets mee te maken heeft, weet ik niet.