Ik heb de 0.9 NL versie gedownload maar hij doet het niet?

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Jeandezwaan
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 november 2004, 13:17
    unknown unknown

Ik heb de 0.9 NL versie gedownload maar hij doet het niet?

Bericht door Jeandezwaan »

Ik heb al een tijdje de Engelse versie van de laatste 0.9 Thunderbird.
Vanmorgen heb ik de 0.9 NL versie binnengehaald en eroverheen geinstalleerd. Op het moment dat ik na installatie opstart dan is ie in het Nederlands, sluit ik af en weer op dan krijg ik de Engelse versie weer terug.
Kan het zijn dat ik eerst de Engelse versie moet verwijderen voor ik de Nederlandse kan installeren?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Dit is al veelvuldig behandeld op dit forum. Gebruik in het vervolg alstublieft de zoekfunctie van het forum.

Link 1
Link 2
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Bedankt voor je bericht.....maar probeer even te onthouden dat het merendeel van de computergebruikers een stelletjes dummies zijn die weinig van computers en programmaas begrijpen.

Ik dus ook, het moet begrijpelijk voor me zijn. Dat is dus niet. Waar moet ik dat " profiel" vinden? En wat moet ik daar aan doen om thunderbird in het NL te krijgen?

Of zal ik maar weer terug gaan naar dat verdomde OE en IE....waar ik ook al zo een hekel aan heb.

Of misschien Opera, dat werkte ook goed.
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

Laat maar zitten, ik ga me niet druk lopen maken over dit soort dingetjes, ik wacht wel tot ik een melding krijg dat er een goede vertaling te installeren is en neem dan pas actie.

Bedankt tot zover,

groet,

Jean
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Anonymous schreef:Bedankt voor je bericht.....maar probeer even te onthouden dat het merendeel van de computergebruikers een stelletjes dummies zijn die weinig van computers en programmaas begrijpen.
Dat begrijp ik, maar we gaan niet 100x hetzelfde zeggen (meestal blijft het bij 10x ;-) ). Daarom gaf ik de links naar de betreffende discussies er ook bij. Zo heb je al een goede start.
Of zal ik maar weer terug gaan naar dat verdomde OE en IE....waar ik ook al zo een hekel aan heb.
Dat hoeft helemaal niet hoor. Eénmaal je alles aan de gang krijgt, loopt het wel beter. ;-)
Of misschien Opera, dat werkte ook goed.
Opera is ook wel goed. Ik vind het echter een beetje overdreven (de interface is een beetje druk). Het is echter wel een goede browser...
Laat maar zitten, ik ga me niet druk lopen maken over dit soort dingetjes, ik wacht wel tot ik een melding krijg dat er een goede vertaling te installeren is en neem dan pas actie.
Dat is misschien geen slecht idee. Ik denk/hoop dat de verbeterde versie binnenkort gaat uitkomen. Het bespaart je tenminste al wat kopzorgen...
Gast
    unknown unknown

Re: Ik heb de 0.9 NL versie gedownload maar hij doet het nie

Bericht door Gast »

Jeandezwaan schreef:Ik heb al een tijdje de Engelse versie van de laatste 0.9 Thunderbird.
Vanmorgen heb ik de 0.9 NL versie binnengehaald en eroverheen geinstalleerd. Op het moment dat ik na installatie opstart dan is ie in het Nederlands, sluit ik af en weer op dan krijg ik de Engelse versie weer terug.
Kan het zijn dat ik eerst de Engelse versie moet verwijderen voor ik de Nederlandse kan installeren?
Als je gewoon je Thunderbird folder verwijderd bij application settings gaat het wel, dat was bij mij ook het probleem.

Dan ben je wel je mails en instellingen kwijt als je die niet op een andere plaats bewaard !!!
Jeandezwaan
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 november 2004, 13:17
    unknown unknown

Bericht door Jeandezwaan »

Bedankt voor de antwoorden...ik ga voorlopig gewoon even afwachten tot er een echte NL Thunderbird is, ik kan er best mee uit de voeten, het zou meer voor mijn familie zijn, die hebben moeite met Engels.

Ik maak ondertussen wel al een beetje reclame omdat in princiepe TB en FF de beste emailclient en browser zijn momenteel.
Kijk maar eens op mijn site in aanbouw (ben aan het leren hoe een site te maken). www.xs4all.nl/~jeandez
Plaats reactie