En daarnaast ben ik ongemerkt veranderd van provider.
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Er stond altijd keurig adsl-surfen van hetnet en nu geeft hij aan dat ik bij planet.nl zit....
Vreemd of niet?
Best wel lullig als je dat niet. Tenminste als het zo is hè.Citroentje schreef:
Sorry, ik ben altijd in de war met een ander forum waar nog vele kinderen bij hun ouders wonen. Sorry dat ik niet wist en je misschien beledigd heb? In ieder geval mijn excuses!Citroentje schreef:Dacht niet dat dat de reden zou kunnen zijn, ik ben namelijk al 14 jaar getrouwd en woon al iets langer niet meer bij mijn ouders.![]()
Maar als ze dat voor elkaar hebben gemaakt vind ik dat nog knap ook.
Dan denk ik niet dat het mijn suggestie is.Citroentje schreef:Dat andere adres had ik al wel een jaartje of 4...
Scaniaboyy8 schreef:Oké dan!
En ik weet niet of het wel mogelijk is wat ik nu ga zeggen, maar misschien krijg je om de zoveel bij HetNet een IP vernieuwing. Dus dat je dan een ander IP adres toegewezen krijgt. Ik weet niet of dit wel mogelijk is, maar zoiets zou het misschien kunnen zijn. Want ik heb geloof ik eens gehoord van iemand dat hij van zijn provider iedere week een ander IP adres kreeg.
Nou Frederik, ik heb toch zo'n 4 jaar hetzelfde IP adres gehad.Frederik schreef:De meeste providers geven geen vast IP adres af, is te duur!
Iedere keer als jij je PC opstart krijg je een ander IP adres.