Ik kan in Mozilla Firefox extensies installeren, maar ze doen het niet. Ik krijg in de foutconsole bij elke extensie de melding:
No chrome package registered for chrome://<extensie>
Ik heb eerst een nieuw profiel aangemaakt, dat hielp niet.
Verolgens heb ik Firefox opnieuw geïnstalleerd (kaal), en opnieuw extensies
erbij gezet.
Maar de fout blijft bestaan.
Wat nu?
Extensies doen het niet, foutmelding: No chrome package....
-
- Mad Maks
- Contacteer:
Re: Extensise doen het niet, foutmelding: No chrome package.
is dat bij alle extensies of bij een speciale?Jan123 schreef:Ik kan in Mozilla Firefox extensies installeren, maar ze doen het niet. Ik krijg in de foutconsole bij elke extensie de melding:
No chrome package registered for chrome://<extensie>
Ik heb eerst een nieuw profiel aangemaakt, dat hielp niet.
Verolgens heb ik Firefox opnieuw geïnstalleerd (kaal), en opnieuw extensies
erbij gezet.
Maar de fout blijft bestaan.
Wat nu?
Mozilla Rep
http://www.mozilla-nl.org
http://www.mozilla-nl.org
-
No chrome package installed
Nee.
Ik had de Wiki al bekeken, maar daar vond ik niets over chrome packages, en /of daaraan gerelateerde problemen.
Ik had de Wiki al bekeken, maar daar vond ik niets over chrome packages, en /of daaraan gerelateerde problemen.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ik ga er van uit dat er met Firefox niets mis is en dat de fout ergens te vinden is in jouw Firefox-installatie. Verwijder daarom Firefox nogmaals en zorg er ook voor dat er geen bestanden zijn achtergebleven in de installatiemap. Het beste kun je na de-installatie de hele "Mozilla Firefox" verwijderen alvorens deze opnieuw te installeren. Dit om te voorkomen dat er geen oude problematische extensies achter blijven. Als je dat doet en je probeert het met een nieuw (schoon) profiel dan zou daarmee het probleem verholpen moeten zijn.
Je hebt het immers al eens met een nieuw profiel geprobeerd. Ook al eens met een nieuwe Firefox-installatie, maar zolang je niet de hele map verwijderd kunnen er nog extensies en andere gewijzigde bestanden achter blijven.
Je hebt het immers al eens met een nieuw profiel geprobeerd. Ook al eens met een nieuwe Firefox-installatie, maar zolang je niet de hele map verwijderd kunnen er nog extensies en andere gewijzigde bestanden achter blijven.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Bingo!
Ik heb FF eraf gegooid, en handmatig (via de zoek-optie) alle oude zooi
ook weggegooid.
Vervolgens een nieuwe installatie gedaan, die deed het.
En daarna daarna een eerder gebruikt extensie er weer in gezet, en die deed het ook.
Enz.
Martijn: bedankt, goeie support!
ook weggegooid.
Vervolgens een nieuwe installatie gedaan, die deed het.
En daarna daarna een eerder gebruikt extensie er weer in gezet, en die deed het ook.
Enz.
Martijn: bedankt, goeie support!