Hallo mensen,
Ben nog niet zo helemaal thuis in de extensies enzo.
Maar ik zoek eigenlijk for Firefox een goeie downloadmanager/accelerator.
Vind het vooral erg handig als een donwload is afgebroken de download later gewoon weer verder kan gaan.
Alvast bedankt!
Groeten, GertJan
GEZ: Download manager
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
GertJan,
Enkele extensies om eens uit te proberen:
- DownThemAll
- FlashGot
DownThemAll downloadt alle bestanden op een pagina.
FlashGot is meer een integratie tussen de webbrowser en een (externe) downloadmanager.[/url]
- DownThemAll
- FlashGot
FlashGot is meer een integratie tussen de webbrowser en een (externe) downloadmanager.[/url]
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
Hoi! Bedankt voor je links!nirwana schreef:GertJan,
- DownThemAll
- FlashGot
Heb inmiddels FlasGot geinstalleerd met de downloadmanager 'Internet Download Manager 5.05'.
Werkt toppie
-
download foto's
Vooraf mijn veronschuldiging want ik ben nogal een dummy op dit gebied, maar ik heb downthemall 0.9.9.7 en firefox 2.0.
Wanneer ik downthemall de aanwezige jpegs wil laten downloaden van mijn flickr pagina, dan download hij de iconen / kleinere afbeeldingen op de pagina. Ik zou graag met een downloadmanager de originele bestanden kunnen downloaden. Ligt dit aan een instelling die ik moet maken of heb ik een ander programma nodig?
Wanneer ik downthemall de aanwezige jpegs wil laten downloaden van mijn flickr pagina, dan download hij de iconen / kleinere afbeeldingen op de pagina. Ik zou graag met een downloadmanager de originele bestanden kunnen downloaden. Ligt dit aan een instelling die ik moet maken of heb ik een ander programma nodig?