Welke extensies voor een beginner?
-
Welke extensies voor een beginner?
Ik heb Firefox nog maar 1 dag gebruikt. Welke Extensies raden jullie mij aan om mee te beginnen?
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Welke extensies voor een beginner?
Dat ligt er helemaal aan wat je na die ene dag mist en wat je met je browser zou willen doen. Waarmee houd je je doorgaans online bezig ?ster100 schreef:Ik heb Firefox nog maar 1 dag gebruikt. Welke Extensies raden jullie mij aan om mee te beginnen?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Contacteer:
- jack2go
- Contacteer:
Re: Welke extensies voor een beginner?
rss reader Sagehttp://sage.mozdev.orgster100 schreef:Ik heb Firefox nog maar 1 dag gebruikt. Welke Extensies raden jullie mij aan om mee te beginnen?
- vulture
- Contacteer:
Volgens mij zit dat nu svoor een gedeelte standaard in FF 2.0 want dat kan ik nu ook zonder adblock via mijn rechtermuisknop dan krijg ik de optie als ik op een afbeelding klik ............. afbeeldingen van ............ad.nl blokkerenn8n_up schreef:toch eentje die super werkt
adblock, je kan er (reclame)servers mee blokkeren
- Gert-Paul
- Contacteer:
Dat zal al heel lang in Firefox hoor, maar misschien was het nog nooit opgevallen.vulture schreef:Volgens mij zit dat nu svoor een gedeelte standaard in FF 2.0 want dat kan ik nu ook zonder adblock via mijn rechtermuisknop dan krijg ik de optie als ik op een afbeelding klik ............. afbeeldingen van ............ad.nl blokkerenn8n_up schreef:toch eentje die super werkt
adblock, je kan er (reclame)servers mee blokkeren
Maar dat is natuurlijk niet zo geavanceerd als adblock, die met regexps werkt. En de functie van Firefox gaat over alle afbeeldingen op 1 site (of subsite), niet over 1 specifieke afbeelding.
- vulture
- Contacteer: