Geluiden
- cysoon
- Contacteer:
Ik was juist blij dat dat gepingpong was afgelopen...
..::SEE YOU SOON (cysoon)::..
cysoon @ blog
Jezus is Heer @ blog
cysoon @ hyves
cysoon @ del.icio.us
cysoon @ blog
Jezus is Heer @ blog
cysoon @ hyves
cysoon @ del.icio.us
- vulture
- Contacteer:
Tuurlijk kan dat daar is een extensie voor genaamd Sound Extension 1.0. Daar zie je staan dat deze extensie eigenlijk maar compatible is met Firefox 1.0 . Als je echter eerst de extensie Nightly Tester Tools installeert en daarna de Sound Extension kan je deze compatible maken zodat hij wel werkt. Ik heb het uitgeprobeerd met een test versie van FF 2.0 en het werkt. (ik word gek van al die geluiden) dus ik ga hem snel weer de-installeren.
- vulture
- Contacteer:
-
Bedankt, Vulture, voor de tip.
Op de commentaren van de andere grapjassen zat ik echt niet te wachten en Mr. Adri uit Diessen, voor alle duidelijkheid, voor zover ik weet ben ik echt niet gestoord. Maar het zou kunnen dat dit Hollandse humor is en dat ik als Vlaming te dom ben om die te begrijpen, natuurlijk!
Op de commentaren van de andere grapjassen zat ik echt niet te wachten en Mr. Adri uit Diessen, voor alle duidelijkheid, voor zover ik weet ben ik echt niet gestoord. Maar het zou kunnen dat dit Hollandse humor is en dat ik als Vlaming te dom ben om die te begrijpen, natuurlijk!
- vulture
- Contacteer:
- adri
- Moderator
Ik bedoelde alleen dat ik er gestoord van zou worden.Harr schreef:Bedankt, Vulture, voor de tip.
Niet beledigend bedoeld dus.
En voor de volledigheid: ik ben geen Hollander, maar een Brabander.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Je kunt het wel verbergen, maar toch ben je als kaaskop geborenadri schreef:En voor de volledigheid: ik ben geen Hollander, maar een Brabander.
Nog een tip voor Harr: let vooral op de emoticons die mensen hier her en der in hun berichten plaatsen. Als daar iets van een lachend gezichtje achter staat (zoals in het geval van Adri en cysoon) dan moet je een dergelijke opmerking al snel met een korreltje zout nemen.
Geluiden zijn erg smaakgevoelig. Zelf heb ik ook een hekel aan een browser die geluiden maakt, maar dat terzijde. Dat mag jou er niet van weerhouden om toch een browser met handige geluidjes te hebben.
Met de extensies van Firefox kan iedereen de browser zo inrichten als hij/zij dat prettig vindt. Firefox maakt standaard geen geluid, maar daar is dus wel voor te zorgen. Dat is een groot voordeel van het gebruik van Firefox: het is erg aanpasbaar via die extensies.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu