Leesbevestiging

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
michieldumon
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 april 2004, 9:47
Locatie: Assebroek (Brugge, België)
    unknown unknown
Contacteer:

Leesbevestiging

Bericht door michieldumon »

Hallo,

Weet er iemand een extensie waarmee je in de toolbar bij het schrijven van een e-mail een knop kan plaatsen voor leesbevestiging? Ik zou vaker leesbevestigingen willen gebruiken, maar ik vergeet die steeds aan te zetten, puur omdat het niet in die toolbar staat. Ik vind niet direct een extensie die daar verandering in brengt, maar misschien weten jullie er een?

Alvast bedankt
Michiel Dumon, Mozillafan zonder meer
Gebruikersavatar
Sipster
Berichten: 1846
Lid geworden op: 24 september 2005, 10:39
Locatie: wageningen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Sipster »

nee ik ken hem niet, maar ik denk dat hij vrij simpel te maken moet zijn bijvoorbeeld aand e hand van de extensie simpleembuttons

misschien kun je de schrijver van deze extensie vragen of hij hem zo kan aanpassen dat hij doet wat jij wilt..... (dan heeft hij meteen een nieuwe etensie om op zijn website te plaatsen
Wees meester en vormgever van jezelf

STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Gebruikersavatar
Liesje
Berichten: 243
Lid geworden op: 14 november 2004, 22:08
    unknown unknown

Bericht door Liesje »

Heb je al gekeken naar het optiescherm Opstellen, onderaan Leesbevestiging aanklikken, Altijd een leesbevestiging vragen... etc. ?
Hartelijke groeten,
Liesje

Ik ben er niet voor in de wieg gelegd, maar ik vind het wél leuk!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Liesje schreef:Heb je al gekeken naar het optiescherm Opstellen, onderaan Leesbevestiging aanklikken, Altijd een leesbevestiging vragen... etc. ?
Daar staan inderdaad nog best aardig wat opties die je in kunt stellen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie