Hey,
Ik zou graag een plugin willen voor firefox die al het geluid voor de browser dempt. Op die manier heb ik geen last van muziek die zomaar begint te spelen. (ook in flash)
Het probleem is dat het nergens te vinden is, en ik denk dat het redelijk simpel te maken is. Wie wil dat voor me doen?
Groeten!
Mute add-on?
- Scorzon Era
- Contacteer:
Is dit niet wat voor je: Firefox add-on's : Stop Autoplay?
- Scorzon Era
- Contacteer:
"...and it can also block Flash media by a costumizable blacklist."crossover schreef:Heb ik geprobeerd, maar het werkt niet voor flash.
Misschien moet je dus eerst die blacklist dan aanmaken, of de desbetreffende site eraan toevoegen...? (Geen idee, ik gebruik deze add-on verder niet.)
Ik denk ook dat je verder weinig keuze hebt. Het is het één of het ander, natuurlijk.(of de totale website werkt niet, als ik dan op play druk komt er nog steeds muziek)
Of Flash (met geluid), of geen Flash (dus ook geen geluid).
Meeste flash sites hebben trouwens wel ergens een optie om eventuele achtergrond muziek uit te zetten. Als die optie niet aanwezig is, dan houdt het gewoon op.
- crossover
Dat is denk ik erg kortzichtig. Ik denk dat het voor iemand met ervaring heel simpel kan zijn om zoiets te maken als het er nog niet is, want het lijkt me best een goed idee.Scorzon Era schreef:"...and it can also block Flash media by a costumizable blacklist."crossover schreef:Heb ik geprobeerd, maar het werkt niet voor flash.
Misschien moet je dus eerst die blacklist dan aanmaken, of de desbetreffende site eraan toevoegen...? (Geen idee, ik gebruik deze add-on verder niet.)Ik denk ook dat je verder weinig keuze hebt. Het is het één of het ander, natuurlijk.(of de totale website werkt niet, als ik dan op play druk komt er nog steeds muziek)
Of Flash (met geluid), of geen Flash (dus ook geen geluid).
Meeste flash sites hebben trouwens wel ergens een optie om eventuele achtergrond muziek uit te zetten. Als die optie niet aanwezig is, dan houdt het gewoon op.
- adri
- Moderator