WebMailCompose en Bandwidth Tester

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Ria
    unknown unknown

WebMailCompose en Bandwidth Tester

Bericht door Ria »

Het regent tegenwoordig extensies. Een erg bruikbare is WebMailCompose 0.3.5
Hij lijkt ingewikkeld; ik heb gisteravond wel een uur lang geprobeerd om hem in te stellen, maar er valt niets in te stellen als je maar je cookies hebt ingeschakeld. Maar ook zonder cookies vind ik het al een grote vooruitgang. De extensie brengt je in dit geval alleen maar op de pagina van je webmailadres als je links of rechts op een mailto-link klikt. Je gewone pop3-mailprogramma kan je voortaan openen met de middle click.

Een andere goede vind ik Bandwidth Tester 0.3 die voor zichzelf spreekt.
Ria
    unknown unknown

Bericht door Ria »

Ria schreef:Het regent tegenwoordig extensies.
Die uitdrukking is niet van mezelf, merk ik nou. Ik moet die ergens op MozBrowser hebben gelezen en hij is blijven hangen... Ik hoop dat ik nu niet achtervolgd wordt door rechters vanwege het plegen van plagiaat :)
sil
    unknown unknown

Bericht door sil »

wees maar voorzichtig met die extensies!

der browser timer heeft heel mijn menu vernielt, dat is ook zo gebleven toen ik hem geuninstalled had ..
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

sil schreef:der browser timer heeft heel mijn menu vernielt, dat is ook zo gebleven toen ik hem geuninstalled had ..
Kan je iets meer details geven over wat er net misgegaan is en over hoe het er nu uitziet? Misschien kunnen we je wel helpen...
Plaats reactie