Hoe stel ik een aangepste extensie beschikbaar

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
vulture
    unknown unknown
Contacteer:

Hoe stel ik een aangepste extensie beschikbaar

Bericht door vulture »

Ik heb de extensie textzoom 1.6.0. na een kleine cursus van Nirwana compatible gemaakt voor FF 1.0. Wie kan mij nu uitleggen hoe ik die ook aan de andere FF gebruikers beschikbaar kan stellen. Niet via mijn eigen homepage maar op een centrale plaats. Op de site van de extensie inmiddels al 140 kom ik niet echt te weten hoe ik hem kan doneren. Of moet ik deze extensie naar de maker sturen dat die hem op zijn site zet.

Gegroet
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gert-Paul
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Op www.extensionsmirror.nl kun je enorm veel extensies vinden en ook versies van extensies die wel in de nieuwste Firefox werken, maar waarvan de oorspronkelijke extensie nog niet van geüpdate is. Ik zou dus kijken of het al gedaan is voor de extensies die jij wilt veranderen. Is dit nog niet gebeurd dan kun je of je PM aan een van de moderators sturen (link zie je wel als je forumtopic bekijkt) en dan wordt je gewijzigde versie bij de normale extensie vermeldt.

Op de site van de auteur kom je zulk soort versies meestal niet tegen. Het is voor de maker zelf natuurlijk makkelijk het versienummer te verhogen, maar het kan natuurlijk verschillende redenen hebben dan het project redelijk stil ligt.
Plaats reactie