Als ik op een mms videolink klik, zoals [url=mms://atkon-atkbtvolive-wmv-high.wm.llnwd.net/atkon_atkbtvolive_wmv_high]hier[/url] vraagt FF of ik Windws Mediaplayer wil openen (extern protocolverzoek). Waar kan ik in FF instellen dat hij VLC opent i.p.v. WMP? In de voorkeuren bij "inhoud->bestandtypen->beheren" kan ik geen nieuwe actie maken en van "about:config" word ik ook niet veel wijzer.
Iemand hier een idee?
Mac OSX 10.4.9, Build 8P135. Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X Mach-O; nl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4
Videostream bekijken met VLC
-
- Contacteer:
Re: Videostream bekijken met VLC
Foxytunes?HRH schreef:Als ik op een mms videolink klik, zoals [url=mms://atkon-atkbtvolive-wmv-high.wm.llnwd.net/atkon_atkbtvolive_wmv_high]hier[/url] vraagt FF of ik Windws Mediaplayer wil openen (extern protocolverzoek). Waar kan ik in FF instellen dat hij VLC opent i.p.v. WMP? In de voorkeuren bij "inhoud->bestandtypen->beheren" kan ik geen nieuwe actie maken en van "about:config" word ik ook niet veel wijzer.
Iemand hier een idee?
Mac OSX 10.4.9, Build 8P135. Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X Mach-O; nl; rv:1.8.1.4) Gecko/20070515 Firefox/2.0.0.4