ELKE keer dat ik Thunderbird wil starten, krijg ik zo'n gebruikersprofielenscherm in beeld, en het bestaande profiel wordt NOOIT getoond. Het gebruikersprofielenscherm is leeg.
Ik moet elke keer opnieuw aangeven waar op de harddisk de map staat met mijn profiel...
Kan iemand mij vertellen waarom kennelijk mijn profiel niet kan worden onthouden, waardoor ik elke keer dat gebruikersprofielenscherm in beeld krijg?
Of nog belangrijker... Hoe zorg ik er voor dat 'ie mijn gebruikersprofiel wél gaat onthouden, waardoor ik dat gebruikersprofielenscherm nooit meer hoef te zien, maar dat 'ie gewoon Thunderbird opstart met het juiste profiel?
("Niet vragen bij opstarten" staat aangevinkt, maar omdat 'ie het profiel niet lijkt te kunnen onthouden moet 'ie het wel tonen)
[OSX 10.5.5 op een Intel-Mac, Thunderbird NL 2.0.0.17]
Dank!
Gebruikersprofiel TB wordt niet "onthouden"
-
-
Re: Gebruikersprofiel TB wordt niet "onthouden"
Wat misschien helpt is om het default profiel te hernoemen.
Compact (comprimeer) je ook regelmatig je TB trash? Da's ook een aanrader om een overvol profiel te voorkomen.
Compact (comprimeer) je ook regelmatig je TB trash? Da's ook een aanrader om een overvol profiel te voorkomen.
-
Over dat compacten van de trash... Het is niet zo dat TB tijden goed heeft gewerkt, en plotseling raar ging doen. Direct na de install is dit begonnen.
Het default profiel hernoemen... Daarvoor moet ik 'm natuurlijk wel kunnen zien in dat gebruikersprofielenscherm, en daar staat 'ie nooit.
Thanks anyway
Het default profiel hernoemen... Daarvoor moet ik 'm natuurlijk wel kunnen zien in dat gebruikersprofielenscherm, en daar staat 'ie nooit.
Thanks anyway
- adri
- Moderator