Hallo,
Kan iemand mij helpen?
Ik heb Direct op een mailserver mijn mailpassword gewijzigd.
Thunderbird onthoudt dan nog het oude password uiteraard.
Maar... In Thunderbird krijg ik nu dus een melding dat userid / pw combinatie voor dat account niet meer kloppen.
Ik heb alleen geen idee waar ik dat password in thunderbird kan wijzigen.
De passwords van mijn mailaccounts staan NIET in de password manager van Firefox!
MAAR WAAR WEL?
gewijzigd password voor een account in Thunderbird.
-
- adri
- Moderator
- adri
- Moderator
Aha, je had het eerst over TB.hanzier schreef:Helaas, zoals ik al schreef in Firefox staat geen enkel emailaccount password.
Misschien weet iemand waar (welke file) de passwords van Thunderbird versleuteld worden bewaard. DAn kan ik die fike deleten, hoop ik
Daar staan je wachtwoorden ook in Extra --> Opties --> Privacy --> Wachtwoorden --> Opgeslagen wachtwoorden bekijken.
Je zou daar eens kunnen kijken. Anders zul je bij je provider te biecht moeten, denk ik.
- Sipster
- Contacteer:
hier kun je de opgeslagen wachtwoorden bekijken en wissenadri schreef: Daar staan je wachtwoorden ook in Extra --> Opties --> Privacy --> Wachtwoorden --> Opgeslagen wachtwoorden bekijken.
de volgende keer dat je dan je mail checkt zegt TB nog dat het password incorrect is en hij zal dan om een nieuwe vragen.... (misschien nog niet meteen, dan moet je ok klikken en nog een keer mail checken, en soms nog een keer, of zelfs TB opnieuw opstarten.... maar het moet dan wel lukken, als je tenminste het goede password weet.)
Wees meester en vormgever van jezelf
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
-
Helaas mensen,
Dit wordt steeds verwarrender:
a. ik heb het over een wijziging van een pw van een emailaccount. Dus in TB.
b. ik weet dat er in mijn browser (FF) passwords beheerd kunnen worden, maar daarbij gelden twee opmerkingen:
1. in TB zelf is GEEN functie om passwords te beheren.
2. pw's van emailaccounts uit TB zijn NIET
zichtbaar in de pw-manager van FF
Wie weet welke file de passwords bevat van emailaccounts die in TB worden beheerd??
Ik ben benieuwd.
Dit wordt steeds verwarrender:
a. ik heb het over een wijziging van een pw van een emailaccount. Dus in TB.
b. ik weet dat er in mijn browser (FF) passwords beheerd kunnen worden, maar daarbij gelden twee opmerkingen:
1. in TB zelf is GEEN functie om passwords te beheren.
2. pw's van emailaccounts uit TB zijn NIET
zichtbaar in de pw-manager van FF
Wie weet welke file de passwords bevat van emailaccounts die in TB worden beheerd??
Ik ben benieuwd.