"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Jan Parlook heeft een heel leuk en herkenbaar artikeltje geschreven. Waarom nooit meer IE eigenlijk hoeven we dat hier op dit forum niet uit te leggen. Misschien een reden als je IE gebruikt om te switchen. Jan = aanhanger van Vuurvosje. Hij is niet alleen.
De auteur van het artikel op Security.nl heeft helaas IE7 nog niet uitgeprobeerd. Dat zou hij toch zeker eens moeten doen, want dan weet je in elk geval waarom je snel terug wilt naar Firefox. Ik werk nu ook alweer een tijdje met IE7, maar kan er nog niet echt aan wennen. De nieuwe gebruikersinterface voelt gewoon niet lekker aan. Ik kan steeds bepaalde opties die ik dan nodig heb niet vinden. Maar gelukkig gebruik ik IE enkel incidenteel en gebeurt het serieuze browsen in Firefox 2.
Wat ik wel een lekkere functie vind in IE7 is, dat bij de full screen modus ook de adresbalk enz verdwenen is, als je dan met de muisaanwijzer boven aan het scherm tikt komt het als een soort drop down weer naar beneden...iets voor FF3?