Ik vind hem alleen wel een beetje pro-internetexplorer.

Beluister het maar: http://www.radio-online.nl/archives/arc ... 0.php#e778
Kijk, dat is dus jammer. We zouden eigenlijk een aantal mensen moeten hebben die bereikbaar zijn voor de pers. Dan kan iemand van mozbrowser (objectiefAdri schreef:Die geïnterviewde journalist is m.i. inderdaad bepaald niet objectief.
Als ie mocht kiezen, dan bleef ie bij IE6 hangen.
Ik heb het beluisterd. Het klinkt goedNirwana schreef: Goed, beluister dit dan maar eens: http://ictroddels.nl/?p=128
Het geluid is inderdaad niet best.nirwana schreef:Goed, beluister dit dan maar eens: http://ictroddels.nl/?p=128
Ja en dat probleem (en de mogelijke oplossing) werd in het voorjaar al door Frits aangekaart.Ronald-Jan schreef:Kijk, dat is dus jammer. We zouden eigenlijk een aantal mensen moeten hebben die bereikbaar zijn voor de pers. Dan kan iemand van mozbrowser (objectief Wink) zijn/haar mening geven.
Heeft er hier iemand een goede radiostem of is er iemand die het niet erg vindt om wat voor de radio te zeggen?
Nee, Ogg is een open formaat en dat hebben we natuurlijk het liefste. Als je een echt vrij besturingssysteem hebt, dan wil je daarop eigenlijk geen MP3-speler hebben, want dan heb je officieel te maken met het Fraunhofer-patent.vulture schreef:Werkt het niet in FF. Of wil je knippen en plakken.rebil schreef:Spijtig dat geen van beide als Ogg Vorbis beschikbaar is.
Dat zei ik!Zaffo schreef:Nu ik het nog een keer luister merk ik pas echt wat voor een noob de beste pcm-man is. Wat is een tabblad...En dan allemaal over IE.
Hotmail is zo vorige eeuw. Inmiddels spreekt zelfs Microsoft over Windows Live Mail (WLM). Zojuist heb ik weer eens op mijn hotmail-account ingelogd. Dan krijg ik wel een of andere certificaat-waarschuwing, maar vervolgens kan ik prima inloggen. Toch ben ik nog altijd blij dat Google met Gmail is gekomen. Wat een vooruitgang...Zaffo schreef:Ja... maar ik hoor ook wel eens over kleine probleempjes met Firefox. Inloggen op Hotmail
Zullen we dan maar even de google gaan gebruiken om ons huis te gaan bekijken?adri schreef: Dat zei ik!
In iets andere woorden...
Echt een sukkel, eeeehhhhhhmmmm, niet goed geïnformeerde journalist.
En wat denk je van de eerste drie kwartier?
Geleuter (=reclame) over Hyves en "gekwekker".
En politici daar daar 'vrienden' hebben.
Daar word je toch helegaar niet goed van.
Nou ja, er werd dan toch even lekker gekwekkerd.
Tros?
Blond?
Gokje.
Toen ik enkele maanden geleden eens mijn hotmail ging bekijken via het gezellige hotmail.com kreeg ik de melding dat mijn adres helemaal niet bestond en of ik het misschien aan wilde maken. Ondertussen keek ik eens in de maand nog wel via OutlookE mijn berichten door (omdat sommigen het bleven proberen berichten te sturen) en ik melde me ook wel eens onder dat adres aan op msn (heet nog altijd msn onder Gaim).nirwana schreef:Hotmail is zo vorige eeuw. Inmiddels spreekt zelfs Microsoft over Windows Live Mail (WLM). Zojuist heb ik weer eens op mijn hotmail-account ingelogd. Dan krijg ik wel een of andere certificaat-waarschuwing, maar vervolgens kan ik prima inloggen. Toch ben ik nog altijd blij dat Google met Gmail is gekomen. Wat een vooruitgang...