Datum 31 augustus 2006
Tijd 12.00 uur tot 01.30 PM
Adres Mozilla, 1981 Landings Drive, Building K, Mountain View, CA 94043
Dus als je zin en tijd hebt en in de buurt bent

bron ASA http://weblogs.mozillazine.org/asa/arch ... zilla.html
update ff 1.5 automatischvulture schreef:de release van Firefox 2.0
Vind je het erg als we je dat tegen die tijd meedelen ? Ik vermoed dat er niet automagisch geupgrade wordt van 1.5 naar 2.0, aangezien er ook handmatig geupgrade moest worden van 1.x naar 1.5. Maar toen zat het update-mechanisme ook nog niet in FF, dus wie weet gaat men het nu wel op een gegeven moment automatisch upgraden. Maar ik denk dat men die keuze toch wel aan de gebruiker wil laten.annemenno schreef:update ff 1.5 automatischvulture schreef:de release van Firefox 2.0als ff 2.0 uitkomt, of moet ik handmatig downloaden?
nirwana schreef:Vind je het erg als we je dat tegen die tijd meedelen ?annemenno schreef:update ff 1.5 automatischvulture schreef:de release van Firefox 2.0als ff 2.0 uitkomt, of moet ik handmatig downloaden?
Volgensmij gaat het wel gebeuren, maar niet direct na de release. In Firefox 2.0 kun je ook upgraden naar 'major'-versie en daarbij beslissen of je wilt blijven bij de oude versie en daar veiligheidsupdates voor ontvangt of dat je naar de nieuwe versise upgrade.nirwana schreef:Vind je het erg als we je dat tegen die tijd meedelen ? Ik vermoed dat er niet automagisch geupgrade wordt van 1.5 naar 2.0, aangezien er ook handmatig geupgrade moest worden van 1.x naar 1.5. Maar toen zat het update-mechanisme ook nog niet in FF, dus wie weet gaat men het nu wel op een gegeven moment automatisch upgraden. Maar ik denk dat men die keuze toch wel aan de gebruiker wil laten.annemenno schreef:update ff 1.5 automatischvulture schreef:de release van Firefox 2.0als ff 2.0 uitkomt, of moet ik handmatig downloaden?
dit snap ik niet, wat bedoel je met major versie?Gert-Paul schreef:In Firefox 2.0 kun je ook upgraden naar 'major'-versie en daarbij beslissen of je wilt blijven bij de oude versie en daar veiligheidsupdates voor ontvangt of dat je naar de nieuwe versise upgrade.
Sorry. 'major' staat voor een échte nieuwe versie. Dus met nieuwe functies e.d. Dus bijv. 1.5 -> 2.0 en 2.0 -> 3.0.Sipster schreef:dit snap ik niet, wat bedoel je met major versie?Gert-Paul schreef:In Firefox 2.0 kun je ook upgraden naar 'major'-versie en daarbij beslissen of je wilt blijven bij de oude versie en daar veiligheidsupdates voor ontvangt of dat je naar de nieuwe versise upgrade.