Browser alternatieven
Browser alternatieven
Wellicht mijn laatste maal op dit forum. Nee ik stap niet af van Mozilla Firefox en Mozilla Thunderbird. Maar ik heb nu enkele heel belangrijke veranderingen in mijn leven en internet is daar niet bij, al blijf ik het wel gebruiken. Kijk hier eens.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Browser alternatieven
Staat daar dan een Samuel tussen ?Samuël schreef:Kijk hier eens.
Overigens wens ik je veel succes in je verdere leven met wat je dan ook maar gaat doen. En wie weet zien we elkaar nog eens terug in het digitale leven. It's a small world after all...
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- Sipster
- Contacteer:
- Sipster
- Contacteer:
Re: Browser alternatieven
dit:

en natuurlijk gefeliciteerd met je 500e posting
Samuël schreef: enkele heel belangrijke veranderingen in mijn leven

en natuurlijk gefeliciteerd met je 500e posting
Wees meester en vormgever van jezelf
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
Zoals je aan mijn naam ziet, ben ik een man. (Ik gebruik mijn echte naam in plaats van een nickname). Één van de veranderingen: een vrouw in mijn leven. En tevens minder interesse in computers en internet. Enkele maanden geleden was ik nog een actieve 'verkondiger' van Mozilla Firefox, Thunderbird en OpenOffice.org. Dit is afgelopen. Ik blijf het wel gebruiken, maar actief promoten zit er niet meer in.
- Sipster
- Contacteer: