Ronald-Jan schreef:Het is niet de bedoeling om een winkel te beginnen, anders komen we in Mozilla's vaarwater. Bovendien willen we een bestemming voor het geld dat over is zoeken en niet meer geld verdienen.
Met een inkoopactie doel ik nog niet op een winkel. Je zou de site kunnen gebruiken als medium om de actie bekender te maken, en om wat posters uit te delen aan de mensen die er graag een paar willen hebben voor het vergroten van de actie in Nederland.
Dan zou je er bijvoorbeeld nogsteeds voor kunnen kiezen om zodra het geld op is, nieuwe posters te laten drukken. Dat slechts tegen drukkosten, en dus niet om winst te maken. Kost het per poster 1 euro (excl verzend) dan kost een poster gewoon 1 euro. Hierdoor maak je al geen winst meer, ook gezien dit vrijwillig opgezet is (iig dat was mijn bedoeling).
Sowieso, het was mijn idee om posters te drukken en versprijden, zodat "veel" mensen die posters kunnen krijgen. Op tnet zal er ook wel een paar man een poster willen. Dus ik denk als dit bekend word dat er dan wel meer dan 800 posters moeten komen (1000 euro / 0,8 pstuk = 800).
Vandaar dat ik die IA wel een idee vind, gezien je dan gewoon de eerste zoveel posters gewoon weg kan geven, en daarna verhoog je de prijs zodat de volgende mensen ze wel kunnen krijgen, echter tegen kosten.
Meer dan een idee qua opzet is het natuurlijk niet, maargoed
nirwana schreef:KingOfDos schreef:Zet zoiets dan op ia.net, en vanuit steunfirefox.nl een link daarnaartoe.
Het kostte mij even moeite om uit te vinden dat met ia.net de site
www.inkoopacties.net werd bedoeld. Maar gelukkig kwam ik er zelf nog achter, want anders had ik hier een stomme vraag moeten stellen

Ah, nee niet echt slim van me. Ik had gedacht dat die site wel bekend zou zijn hier, op Tweakers.net in ieder geval wel

Zoek de verschillen op mijn website, eerst met Firefox, daarna met Internet Exploder.