Tip
Tip
Misschien een tip voor Mozilla: Alles toch wel eenvoudiger maken. Familie die het installeerde nadat ik hen erover sprak, surft er enkel mee. Ze gebruiken geen tabbladen, extensies, ... Ik haal er wel uit wat erin zit, maar lang niet iedereen heeft tijd/zin om het uit te zoeken. Daarom mag er wel gedetailleerde informatie komen en ook een duidelijke vermelding waar die te vinden is.
- rappie pappie
En nog wel op dit forum ook.Jeeeeeeetje
http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... 6806e41acc
En anders vertel jij het gewoon.En ze surfen er toch mee.kunnen ze ook op internet zoeken.Bijvoorbeeld google.
En zelf wat dingen proberen.Helpt ook wel eens.

http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopi ... 6806e41acc
En anders vertel jij het gewoon.En ze surfen er toch mee.kunnen ze ook op internet zoeken.Bijvoorbeeld google.

En zelf wat dingen proberen.Helpt ook wel eens.

Waarom niet hier dan?rappie pappie schreef:En nog wel op dit forum ook.Jeeeeeeetje![]()
Doen ze: Via www.google.be in plaats van rechtsbovenaan in te typen.rappie pappie schreef:kunnen ze ook op internet zoeken.Bijvoorbeeld google.![]()
Als je daar interesse in hebt, dan wel ja. Snap je?rappie pappie schreef:En zelf wat dingen proberen.Helpt ook wel eens.
- rappie pappie
Mensen die geen intresse hebben.Zullen ook niks leren.Niks zoeken.En ook niet naar je luisteren.Het belangrijkste is dat je het zelf weet.
Btw mensen die geen tijd hebben om iets op te zoeken.Op internet.Hoe heet dat dan gestressde internetters.Internet is juist om even te relaxen voor mij tenminste wel.

Btw mensen die geen tijd hebben om iets op te zoeken.Op internet.Hoe heet dat dan gestressde internetters.Internet is juist om even te relaxen voor mij tenminste wel.

- rappie pappie
-
- Contacteer:
Re: Tip
Dit zal vooral komen doordat links standaard in een nieuw venster openen, en de tabbladenwerkbalk is standaard met 1 tabblad ook niet zichtbaar. Gelukkig worden links in Firefox 2.0 standaard in een nieuw tabblad geopent.Samuël schreef:... Ze gebruiken geen tabbladen, extensies, ...
En over de extensies: Zie de 'Firefox en Mozilla koppelingen' onder bladwijzers. Ach, en bij mij heeft het ook een tijdje geduurd voor de extensies kwamen.
Re: Tip
Toch niet. Gewoon geen interesse in uitzoeken. Te lang de Microsoftbrowser gewoon.Zaffo schreef:Dit zal vooral komen doordat links standaard in een nieuw venster openen, en de tabbladenwerkbalk is standaard met 1 tabblad ook niet zichtbaar.
1.5.0.5 moet nog uitkomen. Wanneer 2.0 uitkomt, zien we wel.Zaffo schreef:Gelukkig worden links in Firefox 2.0 standaard in een nieuw tabblad geopent.
Staat er niet meer op.Zaffo schreef:En over de extensies: Zie de 'Firefox en Mozilla koppelingen' onder bladwijzers.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Je kunt daar ook via http://mycroft.mozdev.org de Belgische Google-variant installeren.Samuël schreef:Doen ze: Via www.google.be in plaats van rechtsbovenaan in te typen.rappie pappie schreef:kunnen ze ook op internet zoeken.Bijvoorbeeld google.![]()
Overigens is het niet zo dat omdat Firefox allerlei mogelijkheden biedt men die ook allemaal moet gebruiken. Misschien zou het wel handig zijn als men die leert te gebruiken, maar alles op zijn tijd. Als techneut vind je dat misschien vreemd, maar zo werken andere mensen nu eenmaal. Het belangrijkste is dat ze nu Firefox gebruiken en dat scheelt omdat je dan niet om de zoveel tijd weer een knap stukje spyware moet verwijderen.
Van de grote bekende tekstverwerkers gebruiken mensen soms ook maar de helft van de functionaliteit. Van de andere helft moet men nog eens uitvinden waarvoor die handig is. Een deel van die functionaliteit is inderdaad handig (in de categorie "goh, dat had ik eerder moeten weten...") en een deel is gewoon nooit handig opgezet (in de categorie "hoe hebben ze het zo kunnen maken ?") en je mist er dus niets aan als je dat niet weet.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu