Namen geven aan sjablonen
-
Namen geven aan sjablonen
Ik heb in Thunderbird (0.5- 20040207) een groot aantal sjablonen aangemaakt. Makkelijk, maar minder makkelijk is dat ik niet direct kan zien waar een aangemaakt sjabloon over gaat. Dat kan ik pas zien op het moment dat ik het desbetreffende sjabloon aanklik. Handiger zou zijn als, bijvoorbeeld onder het kopje Onderwerp, ik daar een omschrijving zou kunnen zetten van het aangemaakte sjabloon. Iemand een idee of die mogelijkheid bestaat, of in de maak is?
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ik heb net even met sjablonen gestoeid en volgens mij kun je wel een e-mail als sjabloon opslaan, later weer openen, onderwerp-regel aanpassen en dan weer als sjabloon opslaan.
Zo heb je toch dat je via het onderwerp kunt aangeven wat voor sjabloon het is ? Of zie ik nu iets over het hoofd ?
Zo heb je toch dat je via het onderwerp kunt aangeven wat voor sjabloon het is ? Of zie ik nu iets over het hoofd ?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-