probleem met map weergave

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Thomas_A
    Windows 10 Firefox

probleem met map weergave

Bericht door Thomas_A »

Beste lezer(s)

Ben sinds kort over van TB 102 naar 115, en Ik heb met "Thunderbird 115.6.0 - X64" een hardnekkig probleem.

Ik heb de gewoonte om voor het afsluiten van TB mijn mappen te sluiten, heeft te maken met overzicht.
Alleen de hoofdmap voor de eerste account blijft open, dus alle submappen in dat account zijn zichtbaar.

Als ik een volgende keer mijn e-mail nodig heb voor bijv. het lezen van een toegestuurde inlogcode(s) dan is bijna altijd het 3e account met alle submappen al geopend?.
Aangezien dit er best veel zijn verlies ik overzicht.

Bijkomend probleem het gebeurt niet altijd maar het is wel altijd hetzelfde account wat geopend wordt?.
Is dit zo bij design van TB of is er een oplossing voor?.

Ter info in totaal zijn er afgezien van de lokale map nog 4 accounts die ik in TB beheer.

m.v.g.

Thomas
Mad Maks
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: probleem met map weergave

Bericht door Mad Maks »

Hi
In theorie moet thunderbird openen in met de mappenstructuur zoals je het heb afgesloten, en bij werkt het ook zo.

Je kan proberen: Menu => help =>Probleemopmossingsinformatie=>opstartbuffer wissen
of
Menu => help =>Probleemopmossingsinformatie=>profielmap: map openen dit opent de verkenner en toont de bestanden van je thunderbird profiel
Thunderbird volledig afsluiten => bestand session.json in de thunderbirdprofiel hernoemen of wissen => thunderbird opstarten

zet wat wappen open/dicht en kijk of het nu onthouden wordt bij het herstarten

Succes
Tim Maks
Plaats reactie