"Alles weg"
Geplaatst: 9 februari 2023, 0:47
Toen ik mijn laptop vanmiddag startte was opeens en zonder duidelijke oorzaak alles van Thunderbird weg en kwam ik in een "blanco" omgeving terecht. Ik kon alleen een nieuw account aan maken of moest naar een tabblad er voor gaan dat de optie "importeren" kent. Dat laatste heb ik vaker gedaan nl. na een "schone installatie" (zoals dat bij Microsoft wordt genoemd). Dus niet getreurd en eigenlijk uit routine aangegeven dat er moest worden geïmporteerd. Nou kwam ik van een koude kermis thuis want dat werkt niet meer. Maar kijk hier even: https://sterntje.nl/TB_probleem.png. Waar ik nu naar zoek en niet vind is die in de rode balk genoemde foutenconsole
Kan het zijn dat een update van Firefox roet in het eten gooit? Ik heb er recent één ontvangen voor mijn Liunx Mint systeem meen ik mij te herinneren. Nu kan ik TB wel weer opzetten en alle accounts opnieuw aanmaken maar dat is flink wat werk en dat lost m.i. het raadselachtige probleem van het verdwijnen niet op. Ik zal niets kwijt zijn want alles, wat ik wilde bewaren, staat nog op de mailservers en in Google agenda.
Kan het zijn dat een update van Firefox roet in het eten gooit? Ik heb er recent één ontvangen voor mijn Liunx Mint systeem meen ik mij te herinneren. Nu kan ik TB wel weer opzetten en alle accounts opnieuw aanmaken maar dat is flink wat werk en dat lost m.i. het raadselachtige probleem van het verdwijnen niet op. Ik zal niets kwijt zijn want alles, wat ik wilde bewaren, staat nog op de mailservers en in Google agenda.