zijn er nieuwe werkende thema`s voor Thunderbird???

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pribo
Berichten: 113
Lid geworden op: 2 december 2004, 20:22
Locatie: Zuidwolde (Groningen)
    unknown unknown

zijn er nieuwe werkende thema`s voor Thunderbird???

Bericht door pribo »

Wie kan mij zeggen of er ook werkende thema`s zijn voor Thunderbird 1.0
Heb overal geziocht maar niets gevonden. :cry:
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Re: zijn er nieuwe werkende thema`s voor Thunderbird???

Bericht door Gert-Paul »

pribo schreef:Wie kan mij zeggen of er ook werkende thema`s zijn voor Thunderbird 1.0
Heb overal geziocht maar niets gevonden. :cry:
In dit forum op the extensionsmirror.nl kun je TB Thema's vinden. Een greep eruit die ook in 1.0 werken:
http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=1784
http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=1668
http://www.extensionsmirror.nl/index.php?showtopic=1884

Dit is het resultaat van 5/6 topic bekijken, dus er zullen er nog wel veel meer zijn..

Je zult ze allemaal even moeten bekijken of ze in 1.0 werken (staat bovenaan iedere topic weergegeven) en dan kijken of de schermafbeelding je bevalt..
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb de vraagsteller zojuist een nieuwe repackaged versie van Noia via email opgestuurd. Dit omdat de link die door ExtensionsMirror wordt aangeboden niet meer schijnt te werken.

Dit onderwerp lijkt overigens een voortzetting van http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1880
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
pribo
Berichten: 113
Lid geworden op: 2 december 2004, 20:22
Locatie: Zuidwolde (Groningen)
    unknown unknown

Bericht door pribo »

nirwana schreef:Ik heb de vraagsteller zojuist een nieuwe repackaged versie van Noia via email opgestuurd. Dit omdat de link die door ExtensionsMirror wordt aangeboden niet meer schijnt te werken.

Dit onderwerp lijkt overigens een voortzetting van http://www.mozbrowser.nl/forum/viewtopic.php?t=1880
Hiervoor nog hartelijk bedankt voor de moeite.
Alleen als ik thema`s open in Thunderbird en op installeren druk om vervolgens Noia te installeren reageerd en doet hij niets, heb je misschien enig idee hoe dit kan?
Ik werk met Windows XP, en hij slaat dit bestandje op als een Winrar bestand, zou dit het probleem kunnen wezen?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

pribo schreef:Alleen als ik thema`s open in Thunderbird en op installeren druk om vervolgens Noia te installeren reageerd en doet hij niets
Ik zou verwachten dat er dan een Openen-dialoogvenster verschijnt waarmee je het te installeren thema kunt selecteren.

Ik heb het thema hier geinstalleerd door het naar de Thema-beheerder te slepen. Dan open ik in Thunderbird via Extra > Thema's het overzicht van de thema's. Vervolgens open ik de map waarin ik het thema heb opgeslagen en als Thunderbird via de muisaanwijzer aangeeft dat ik het thema los kan laten dan doe ik dat. Vervolgens wordt het thema netjes geinstalleerd. Even dubbelklikken en het is klaar voor gebruik (Thunderbird nog even herstarten).

Wat Winrar betreft: het is een JAR-bestand en dat is volgens mij een zipbestand. Winrar zal het ongetwijfeld wel kunnen openen. Ik heb het bestand met IZArc geopend en doorgaans bewerk ik dergelijke bestanden met 7zip. Maar ik neem aan dat het gewoon als een .jar-bestand wordt opgeslagen, dus daarmee verwacht ik geen problemen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1447
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

pribo schreef: Alleen als ik thema`s open in Thunderbird en op installeren druk om vervolgens Noia te installeren reageerd en doet hij niets, heb je misschien enig idee hoe dit kan?
volgens mij heb jij nog een oud taalpakket geinstalleerd staan. Net voordat de officiele setup gemaakt werd is er hier op het forum een grote fout in het taalpakket gevonden waardoor de thema's niet installeren. een nieuw taalpakket downloaden en je kan thema's installeren :-)

Groet

MM
Gebruikersavatar
pribo
Berichten: 113
Lid geworden op: 2 december 2004, 20:22
Locatie: Zuidwolde (Groningen)
    unknown unknown

Bericht door pribo »

Bedankt MM, nieuwe NL-taalpakket erin gedaan en inderdaad het euvel was verholpen Noia-lite zit ernu wel in en het werkt.
Ik doe het niet, maar een dikke kus van mijn vriendin. :oops:
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1447
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

pribo schreef:maar een dikke kus van mijn vriendin. :oops:
:oops: :D
Plaats reactie