Beantwoorde email

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerardb
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 november 2004, 12:29
Locatie: Apeldoorn
    unknown unknown

Beantwoorde email

Bericht door gerardb »

Misschien beetje vreemde titel, wist geen betere. Ik heb vandaag een image teruggezet en heb nu iets vreemds met beantwoorde mail. Voorheen kwam er gewoon een nieuw bericht als iemand antwoorde. Nu komt er een "plusje" voor de mail te staan wat dus aangeeft dat er gereageerd is. Als ik dus op het plusje klik komt het antwoord in beeld. Ik kan mij niet voorstellen dat dit ooit zo geweest is en kan ook geen optie vinden om het te wijzigen. Weet iemand hoe dit komt?
Er gaat meer boven mijn pet dan er onder.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Staan conversaties toevallig aan?

Beeld > Sorteren op > Conversaties? (View > Sort by > Treading)
Gebruikersavatar
gerardb
Berichten: 129
Lid geworden op: 11 november 2004, 12:29
Locatie: Apeldoorn
    unknown unknown

Bericht door gerardb »

Gert-Paul je bent een kei! Dat was het. Ik had wel op het forum rondgekeken en over conversatie aan of uit gelezen, maar ik keek bij de verkeerde optie. Twee plaatsjes verder naar beneden als die jij aangeeft, staat ook de optie 'conversatie'. Daar zocht ik het probleem, het viel mij ook op dat ik de ene keer de optie Alle conversatie samenvouwen, en alle conversatie uitvouwen licht grijs, dus niet benaderbaar waren en een andere keer wel. Dat heeft dus alles te maken wat er in de door jou genoemde optie is aangevinkt. Het is weer helemaal OK, dus bedankt maar weer.
Groet, Gerard.
Er gaat meer boven mijn pet dan er onder.
Plaats reactie