SMTP

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Daim
Berichten: 1
Lid geworden op: 7 december 2004, 9:45
    unknown unknown

SMTP

Bericht door Daim »

Haai

Ik heb zonet Firefox geinstaleerd, ziet er prachtig it, en de mails kwamen perfect binnen en alles van de eerste keer in het Nederlands.

Mails versturen is een ander paar mouwen, ik krijg stevast de mededeling dat er geen verbinding kan gemaakt worden met mij SMPT server.... deze is thans ingesteld idendiek als die in outlook... relay.skynet.be.

De inkomende doet het perfect

Iemand een oplossing???
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: SMTP

Bericht door ByteWarrior »

Daim schreef:Mails versturen is een ander paar mouwen, ik krijg stevast de mededeling dat er geen verbinding kan gemaakt worden met mij SMPT server.... deze is thans ingesteld idendiek als die in outlook... relay.skynet.be.
Afhankelijk van je ISP moet je SSL in of uitschakelen (in je Accountinstellingen).

Momenteel zit ik niet aan m'n eigen pc, maar als ik thuiskom, zal ik de instellingen voor Skynet eens nakijken. Ik geloof dat SSL moet opstaan...
Gast
    unknown unknown

Re: SMTP

Bericht door Gast »

ByteWarrior schreef:
Daim schreef:Mails versturen is een ander paar mouwen, ik krijg stevast de mededeling dat er geen verbinding kan gemaakt worden met mij SMPT server.... deze is thans ingesteld idendiek als die in outlook... relay.skynet.be.
Afhankelijk van je ISP moet je SSL in of uitschakelen (in je Accountinstellingen).

Momenteel zit ik niet aan m'n eigen pc, maar als ik thuiskom, zal ik de instellingen voor Skynet eens nakijken. Ik geloof dat SSL moet opstaan...
Ik heb het geprobeert met de SSL maar helaas...
Ik zou het dan erg op prijs stellen moest je mij jouw instellingen eens laten weten.
Plaats reactie