Probleem met opslaan email

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gerardd
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 oktober 2004, 21:17
    unknown unknown

Probleem met opslaan email

Bericht door Gerardd »

Hallo,

Bij het versturen van emails met een bijlage, krijg ik de foutmelding :twisted: dat het kopiëren van die email mislukt is, met als gevolg dat die email niet in de map met verzonden berichten terecht komt. Dat is lastig.
Vervelend is dat de ontvanger die bijlage (bestand) als een corrupted file krijgt. Goede reden om een oplossing voor het probleem te zoeken. Ik heb wel gezocht, maar niets gevonden. Kent iemand hier het probleem en de oplossing ervoor?

Veel dank in elk geval,
Gerard
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Probleem met opslaan email

Bericht door moZes »

Gerardd schreef:Bij het versturen van emails met een bijlage, krijg ik de foutmelding dat het kopiëren van die email mislukt is, met als gevolg dat die email niet in de map met verzonden berichten terecht komt. Dat is lastig.
Vervelend is dat de ontvanger die bijlage (bestand) als een corrupted file krijgt. Goede reden om een oplossing voor het probleem te zoeken. Ik heb wel gezocht, maar niets gevonden. Kent iemand hier het probleem en de oplossing ervoor?
Dit heb ik ook wel eens gezien op W2k/XP machines, waar gebruikers beperkte of geen rechten hebben op de temporary mappen, meestal C:\WINDOWS\temp.
Probeer eens via de omgevingsvariabelen een andere tempmap aan te wijzen waar je volledige rechten hebt.
Plaats reactie