hoi,
ik heb nu drie e-mail adressen in TB. vermits ze allen van dezelfde provider zijn heb ik in de linkerkolom maar alleen het hoofdadres staan. die andere twee heb ik wel via manageidentities erbij gezet. als ik dus zelf een mail wil versturen, kan ik uit alle drie kiezen.
problleem, mijn mails van die twee bijkomende vertrekken wel naar buiten, maar als men mij wil antwoorden, krijgt men die mails terug.
wat kan dit zijn?
groeten
e mail accounts probleem.
-
- Mad Maks
- Contacteer:
Re: e mail accounts probleem.
heb je die twee andere mailadressen bij je provider als alias aangemaakt?ronaldduck schreef:hoi,
ik heb nu drie e-mail adressen in TB. vermits ze allen van dezelfde provider zijn heb ik in de linkerkolom maar alleen het hoofdadres staan. die andere twee heb ik wel via manageidentities erbij gezet. als ik dus zelf een mail wil versturen, kan ik uit alle drie kiezen.
problleem, mijn mails van die twee bijkomende vertrekken wel naar buiten, maar als men mij wil antwoorden, krijgt men die mails terug.
wat kan dit zijn?
groeten
Mozilla Rep
http://www.mozilla-nl.org
http://www.mozilla-nl.org
- ByteWarrior
- Contacteer:
Re: e mail accounts probleem.
Het is niet omdat ze van dezelfde provider zijn, dat het ook aliassen zijn...ronaldduck schreef:ik heb nu drie e-mail adressen in TB. vermits ze allen van dezelfde provider zijn heb ik in de linkerkolom maar alleen het hoofdadres staan. die andere twee heb ik wel via manageidentities erbij gezet. als ik dus zelf een mail wil versturen, kan ik uit alle drie kiezen.
Stuur eens een mailtje naar één van je accounts. Komt hij aan op alle accounts of komt hij in één mailbox terecht?problleem, mijn mails van die twee bijkomende vertrekken wel naar buiten, maar als men mij wil antwoorden, krijgt men die mails terug.