Bij het openen van thunderbird krijg ik een draaiend cirkeltje bij alle mappen alleen niet bij de lokale mappen.
Hoe krijg ik dat weg
draaiende cirkel
-
Re: draaiende cirkel
ik zie ook dat ik geen email meer kan versturen
- Pettic
Het lijkt erop dat er geen internetverbinding is met je als IMAP-geconfigureerde account(s). De lokale mappen staan op je pc dus daar is geen internetverbinding voor nodig.
Probeer eens via webmail je account(s) te bereiken.
Probeer eens via webmail je account(s) te bereiken.
Windows; Firefox; Thunderbird
-
ik ontvang wel email, dus heb ik verbinding met het internet.
ik kan nergens het paswoord voor de smpt server instellen
bij het verzenden probeert tb verbinding te maken met de server, na een paar minuten krijg ik bijgaande foutmelding
"Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat de wachttijd voor de verbinding met uitgaande (SMTP-)server relay.skynet.be is verlopen. Probeer het opnieuw."
ik kan nergens het paswoord voor de smpt server instellen
bij het verzenden probeert tb verbinding te maken met de server, na een paar minuten krijg ik bijgaande foutmelding
"Verzenden van het bericht is mislukt.
Het bericht kon niet worden verzonden, omdat de wachttijd voor de verbinding met uitgaande (SMTP-)server relay.skynet.be is verlopen. Probeer het opnieuw."
- Pettic
Als je het wachtwoord van een smtp-server wilt aanpassen dien je het eerst te verwijderen, daarna bij het versturen vraagt TB om een wachtwoord in te vullen.
Het verwijderen gaat via menu Extra> Opties> Beveiliging> Wachtwoorden. Daar bij [Opgeslagen wachtwoorden] kun je e.e.a. wissen.
Het verwijderen gaat via menu Extra> Opties> Beveiliging> Wachtwoorden. Daar bij [Opgeslagen wachtwoorden] kun je e.e.a. wissen.
Windows; Firefox; Thunderbird
-
geen smtp te vinden
ik heb de account verwijderd en een nieuwe aangemaakt.
alles schijnt nu te werken
bedankt voor de hulp
ik heb de account verwijderd en een nieuwe aangemaakt.
alles schijnt nu te werken
bedankt voor de hulp