HALLO.
WIE KAN MIJ HELPEN??/
ik heb per ongeluk al mijn email adressen gewist, mozilla thunderbird , , en geen backup !!
weet iemand waar ik ze terug kan vinden ? heel de pc doorzocht maar nergens te vinden .
graag hulp. ik zit hier erg mee.
groet peter.
mail adressen kwijt
-
Re: mail adressen kwijt
ok. hartelijk dank
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Peter,PETERJE40 schreef:ok. hartelijk dank
Heb je deze reactie wel bij het juiste onderwerp geplaatst ?
In dit onderwerp had je namelijk nog geen reactie gekregen, maar in het andere onderwerp wel.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
hallo martijn .
bedankt , maar ik ben nieuw op deze site , en zoe niet weten waar ik mijn vraag moet onder brengen .
graag je advies.
peter.
bedankt , maar ik ben nieuw op deze site , en zoe niet weten waar ik mijn vraag moet onder brengen .
graag je advies.
peter.
-
Een student heeft mijn Windows Live mail contact adressen niet overgezet naar Mozilla, hoe kan ik deze terugvinden en naar Mozilla Thunderbird overplaatsen?
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Hallo,
Allereerst welkom hier op het forum.
Zie http://www.reindejong.nl/windows-adresb ... hunderbird voor instructies om het adresboek van Live Mail naar Thunderbird over te zetten.
Let op: daarin wordt ook een stap beschreven om in het export-bestand van Live Mail puntkomma's om te zetten naar komma's voor importeren in Thunderbird.
Allereerst welkom hier op het forum.
Zie http://www.reindejong.nl/windows-adresb ... hunderbird voor instructies om het adresboek van Live Mail naar Thunderbird over te zetten.
Let op: daarin wordt ook een stap beschreven om in het export-bestand van Live Mail puntkomma's om te zetten naar komma's voor importeren in Thunderbird.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn