Kan niet bij "E-mail lezen" komen via Internet Exp

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pribo
Berichten: 113
Lid geworden op: 2 december 2004, 20:22
Locatie: Zuidwolde (Groningen)
    unknown unknown

Kan niet bij "E-mail lezen" komen via Internet Exp

Bericht door pribo »

Dag mensen, normaal gesproken kon ik altijd bij mijn post komen via Internet Explorer als ik boven in de balk van Internet Explorer op het envelopje drukte en dan naar E-mail lezen ging.
Maar sinds vanmiddag na een nieuwe installatie van Mozilla Thunderbird 0.8 lukt mij dit niet meer.
Als ik nu op dit envelopje druk krijg ik te lezen: Windows kan het bestand C:\Progra~1\Mozilla niet vinden. Controleer of u de naam juist hebt in gevoerd en probeer het opnieuw. Klik als u naar een bestand wilt zoeken op Start en daaarna op Zoeken.
Ik zelf kom hier niet uit :cry:
Wie o wie kan mij helpen om gewoon weer via Internet Explorer bij m`n @mail tekomen?
Laatst gewijzigd door pribo op 2 december 2004, 20:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pretorian
Berichten: 125
Lid geworden op: 12 augustus 2004, 0:57
Locatie: Enschede
    unknown unknown

Bericht door Pretorian »

kijk ff in je internet opties bij het tabje Programma's
staat daar mozilla thunderbird als mailprogramma?

en de fout die beschrijft doet me denken dat je het programma ergens anders hebt geinstalleerd? kijk even op je snelkoppeling op je desktop of snelstart werktbalk waar die snelkoppeling naar toe linkt. (rechtermuisknop op het icoon -> eigenschappen -> doel)
Gebruikersavatar
pribo
Berichten: 113
Lid geworden op: 2 december 2004, 20:22
Locatie: Zuidwolde (Groningen)
    unknown unknown

Bericht door pribo »

Pretorian schreef:kijk ff in je internet opties bij het tabje Programma's
staat daar mozilla thunderbird als mailprogramma?

en de fout die beschrijft doet me denken dat je het programma ergens anders hebt geinstalleerd? kijk even op je snelkoppeling op je desktop of snelstart werktbalk waar die snelkoppeling naar toe linkt. (rechtermuisknop op het icoon -> eigenschappen -> doel)
Ja, mozilla thunderbird staat ingesteld als mailprogramma en de link wijst gewoon naar C:\Programfiles.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Kan niet bij "E-mail lezen" komen via Internet

Bericht door ByteWarrior »

pribo schreef:Dag mensen, normaal gesproken kon ik altijd bij mijn post komen via Internet Explorer als ik boven in de balk van Internet Explorer op het envelopje drukte en dan naar E-mail lezen ging.
Firefox gebruiken! Veel makkelijker en veiliger. ;-)
Maar sinds vanmiddag na een nieuwe installatie van Mozilla Thunderbird 0.8 lukt mij dit niet meer.
Waarom versie 0.8? 0.9 is nu al een tijdje uit eigenlijk.
Nu zou ik wel wachten tot 1.0 uitkomt, dat zou niet te lang meer mogen duren want de release candidate is al verschenen. Dat is een teken dat de officiële versie niet lang meer zal uitblijven...
Wie o wie kan mij helpen om gewoon weer via Internet Explorer bij m`n @mail tekomen?
Staat Thunderbird trouwens ingesteld als standaard mailprogramma? Open TB en ga naar de opties. Bij 'algemeen' vind je geloof ik iets in de aard van 'stel TB in als standaard mailprogramma'. Klik op die knop en sluit TB af. Werkt het nu?
Plaats reactie