MZ Draai mee op de achtergrond of niet?

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
djanky
Berichten: 1
Lid geworden op: 1 december 2004, 23:14
Locatie: Hansweert
    unknown unknown

MZ Draai mee op de achtergrond of niet?

Bericht door djanky »

Hallo ik heb sins een paar dagen MZ Ben opzich wel te vrede maar ik heb het idee dat hij niet mee draai op de achtergrond,
Alleen als ik heb open krijg ik me e-mails terwijl ik me check-tijd op 1 minuten heb gezet.
Meestal krijg je toch een tekentje of zie iets bij je tijd ma ik zie echt nergens of tie ook echt nog mee draai op de achtergrond
Zie ik wat over het hoofd..??

Groetjes!!
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Als je Thunderbird open laat staan dan hoort deze gewoon op de gegeven tijden je e-mail te controleren.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11529
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ook kun je met wat uitbreidingen Thunderbird in de systray (systeembalk rechtsonder) plaatsen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

nirwana schreef:Ook kun je met wat uitbreidingen Thunderbird in de systray (systeembalk rechtsonder) plaatsen.
En om even volledig te zijn:
Minimize to tray
of Thunderbird-Tray
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Kom ik weer aan... RBTray
Daarmee kun je bijna elk programma, venster, enz... minimaliseren naar de tray :)
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

sc00zy schreef:Kom ik weer aan... RBTray
Daarmee kun je bijna elk programma, venster, enz... minimaliseren naar de tray :)
Het werkt idd wel goed, maar je kunt niet instellen dat het ook gebeurd als je bijvoorbeeld op minimaliseren drukt.

Ik gebruik het nu trouwens ook en het werkt handig, nog bedankt voor de suggestie die je een tijd geleden gedaan had :) Ik kan er ook programma's op de voorgrond mee draaien, waar ik eerst wat anders voor gebruikte, maar 2 functies in 1 is natuurlijk handiger..
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Gert-Paul schreef:Ik kan er ook programma's op de voorgrond mee draaien, waar ik eerst wat anders voor gebruikte, maar 2 functies in 1 is natuurlijk handiger..
Verklaar je nader... ik volg het niet helemaal...
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Ik kan met RBTray in het contexmenu in de taakbalk "Always on Top" selecteren. Op die manier blijft dat venster altijd op de voorgrond en blijft het altijd zichtbaar. Zo kun je daar bijvoorbeeld een document hebben staan dat je wilt bewerken en andere informatie daarnaast tonen (bv fullscreen) en wat dingen bekijken etc.
Eerst gebruikte ik daar een ander programma voor dat met een sneltoets werkte, maar dit is eigenlijk niet zo goed!
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Oh handig... nooit bij stil gestaan.
Ik rechtsklik altijd in "Minimaliseren" en dan gaat het venster of programma naar de tray :)
Weer wat geleerd ;)
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

sc00zy schreef:Oh handig... nooit bij stil gestaan.
Ik rechtsklik altijd in "Minimaliseren" en dan gaat het venster of programma naar de tray :)
Weer wat geleerd ;)
En dat wist ik dus nog niet, hoewel het opzich wel logisch is dat het ook bovenin beschikbaar is. Heb ik ook weer wat geleerd ;) Het is idd handiger dan het vanuit de taalbalk te selecteren!
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Gert-Paul schreef:Het is idd handiger dan het vanuit de taalbalk te selecteren!
Scheelt weer een handeling ;)
Plaats reactie