Thunderbird 9.0 nederlands

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Gesloten
Mike Brugge
    unknown unknown

Thunderbird 9.0 nederlands

Bericht door Mike Brugge »

Wanneer ik Thunderbird 9.0 engels installeer heb ik geen problemen, de toepassing start normaal op met alle voorziene menus en schermonderdelen. Wanneer ik echter de nederlandstalige versie installeer start de toepassing op met enkel een achtergrond zonder menu's en schermonderdelen. Ook wanneer ik nederlands over engels zet krijg ik zelfde resultaat. Ik draai op WinXP home nederlands met SP2.
Wet iemand raad?
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Dit problemen is al enkele malen gemeld. Het heeft te maken met een structurele fout in de vertaling.

De nadruk ligt momenteel even op de vertaling Firefox 1.0, maar zodra die gedaan is, zal er een nieuwe TB 0.9 NL uitgebracht worden. Ondertussen kan je gewoon de Engelstalige versie blijven gebruiken. Als je dan later de NL-versie installeert, zullen al je mails en je instellingen zonder problemen overgenomen worden...
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Gebruik eerst de zoekfunctie van dit forum voordat je je vraag post, alsjeblieft :)

Gesloten...
Gesloten