Een enorme kans om Open source programma's te propageren en te leren kennen.
Er worden alternatieven gepresenteerd voor allerlei dure programma's zoals:
Microsoft Office (=OpenOffice.org)
Messenger, etc... (=GAIM)
Outlook express (= TB)
Internet explorer (= uiteraard FF)
Frontpage (=NVU)
Adobe Photoshop (=The Gimp 2.05)
...
mediaplayers, een brandprogramma en vele andere.
Voor de mensen die niet tuk zijn op het downloaden van progjes: Alle alternatieve programma's staan op één CD-rom, bijgevoegd bij het magazine.
En neen ik heb geen aandelen in Netwerk
Netwerk magazine feb05
- Crépieux
- Tjaard
- Contacteer:
Komt dat blad ook in Nederland uit ?
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
- ByteWarrior
- Contacteer:
De website: http://www.netwerk.be/
Mooi initiatief trouwens. Ik ben jarenlang abonnee geweest, maar heb mijn abonnement midden vorig jaar stopgezet. Ik vond dat er te weinig over open-source in kwam. De meeste artikels waren nogal MS-minded, maar ik merk dat er dus verbetering in gekomen is.
Dan hebben al die mails die ik gestuurd heb dus toch geholpen.
Mooi initiatief trouwens. Ik ben jarenlang abonnee geweest, maar heb mijn abonnement midden vorig jaar stopgezet. Ik vond dat er te weinig over open-source in kwam. De meeste artikels waren nogal MS-minded, maar ik merk dat er dus verbetering in gekomen is.
Dan hebben al die mails die ik gestuurd heb dus toch geholpen.
- Crépieux
Ik weet niet of het verdeeld wordt bij jullie, het is in ieder geval wel via de post te verkrijgen.ucchan schreef:Komt dat blad ook in Nederland uit ?
Voor info: tel 0032/2 454 58 93 of op http://www.netwerk.be
- ByteWarrior
- Contacteer:
Op hun website kan je nabestellingen doen, maar er staat duidelijk bij dat ze het enkel in België rondsturen. Ik vrees dus dat je uit de boot valt.
Hebben ze in Nederland geen internationale krantenwinkels? De kans bestaat dat je het daar wel vind. In onze intl. krantenwinkels vind je ook Nederlandse magazines...
Hebben ze in Nederland geen internationale krantenwinkels? De kans bestaat dat je het daar wel vind. In onze intl. krantenwinkels vind je ook Nederlandse magazines...
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Je ziet de mensen bij Netwerk huiveren: "oh nee, niet weer een email van Ben; niet weer een vraag over opensource software !" En op gegeven moment konden ze dat niet meer aan en zijn ze daar ook meer over gaan schrijven.ByteWarrior schreef:Dan hebben al die mails die ik gestuurd heb dus toch geholpen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- ByteWarrior
- Contacteer:
nirwana schreef:Je ziet de mensen bij Netwerk huiveren: "oh nee, niet weer een email van Ben; niet weer een vraag over opensource software !" En op gegeven moment konden ze dat niet meer aan en zijn ze daar ook meer over gaan schrijven.
Dat zou ik straf vinden.
Naar verluidt waren er trouwens wel meer mensen die regelmatig naar de redactie schreven om de artikels wat 'breder' te maken. 95% van Netwerk ging over MS. De andere artikelen gingen grotendeels over Mac. En zo nu en dan (één keer per jaar) verscheen er eens iets over Linux...
Niet moeilijk dus dat ze hun strategie even moesten aanpassen. Je moet je publiek kennen.