Regel je financiën
-
Regel je financiën
Bestaat er voor Mozilla een soort programma of extensie dat je kan vergelijken met microsoft money? Een programma waar mee je je persoonlijke of zakelijk financiën overzichtelijk houdt.
- jack2go
- Contacteer:
Acemoney
is gratis, maar niet van Mozilla
verder heeft de Postbank ook een budgetprogje, maar dan moet je wel een rekening hebben bij de Postbank
is gratis, maar niet van Mozilla
verder heeft de Postbank ook een budgetprogje, maar dan moet je wel een rekening hebben bij de Postbank
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
bootjes waar ik op gevaren heb
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Je hebt diverse gratis toepassingen waarmee je inkomsten en uitgaven bij kunt houden. Zie http://freeware.startpagina.nl onder het kopje Boekhouden & Bankieren.
Daarnaast krijg je ook steeds meer websites die online boekhouden aanbieden, doch die diensten zijn doorgaans niet gratis en veelal op het bedrijfsleven gericht. Wie weet gaat Google nog eens een gratis online boekhoud-dienst aanbieden (tegen betaling uit te breiden met meer geavanceerde opties)...
Daarnaast krijg je ook steeds meer websites die online boekhouden aanbieden, doch die diensten zijn doorgaans niet gratis en veelal op het bedrijfsleven gericht. Wie weet gaat Google nog eens een gratis online boekhoud-dienst aanbieden (tegen betaling uit te breiden met meer geavanceerde opties)...
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- jack2go
- Contacteer:
Klopt die van Exact en Unit4 zijn heel goed en niet duur(meer) zeer geschikt voor kleine zelfstandigennirwana schreef: Daarnaast krijg je ook steeds meer websites die online boekhouden aanbieden, doch die diensten zijn doorgaans niet gratis
ja, leuk hebben behalve je zoekprofiel en je mail ook je uitgaven-patroon. Ach maakt ook niet meer uit eigenlijknirwana schreef:. Wie weet gaat Google nog eens een gratis online boekhoud-dienst aanbieden (tegen betaling uit te breiden met meer geavanceerde opties)...
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
-
Op DigiWize verscheen onlangs een artikel over Money Geld Manager,
ik gebruik deze inkomsten / uitgaven tool nu al enkele dagen en ben er erg tevreden over.
(Platform - programma onafhankelijk en gratis). Voorheen gebruikte ik Acemoney.
ik gebruik deze inkomsten / uitgaven tool nu al enkele dagen en ben er erg tevreden over.
(Platform - programma onafhankelijk en gratis). Voorheen gebruikte ik Acemoney.