Voor mensen die aan linux ubuntu willen beginnen.
- rappie pappie
Deze topic had ik met name gemaakt voor beginnende linux ubuntu gebruikers.Het is begonnen met linkjes naar handige sites voor het installeren en gebruiken van linux ubuntu.Als je wilt sipster kan ik wel een overzicht voor je maken.
Waarom ik sommige dingen heb weggehaald.
Omdat sommige mensen op dit forum (Een tijdje geleden) het nogal frustreerde dat sommige mensen linux gebruiken en daar nogal fel op in gingen met de nodige onderwerpen of topics die nogal uit de hand liepen met de nodige afzeik theorieéén en zelfs privé berichten.Uit bescherming voor mij zelf heb ik sommige dingen weggehaald.Het was zelfs zo erg dat ik mijn privé inbox vol had met dreigbrieven die ik de meeste mensen maar bespaar.Het was zelfs zo erg dat er mensen bij waren die mijn auteur naam gingen gebruiken en op te zoeken in google waar ik nog meer de nodige beidrages leverde op fora.(Dan ga je in iemands privé leven zitten) en mij daar ook dwars zitten. DAAROM.!
Mijn excuses hiervoor.
Waarom ik sommige dingen heb weggehaald.
Omdat sommige mensen op dit forum (Een tijdje geleden) het nogal frustreerde dat sommige mensen linux gebruiken en daar nogal fel op in gingen met de nodige onderwerpen of topics die nogal uit de hand liepen met de nodige afzeik theorieéén en zelfs privé berichten.Uit bescherming voor mij zelf heb ik sommige dingen weggehaald.Het was zelfs zo erg dat ik mijn privé inbox vol had met dreigbrieven die ik de meeste mensen maar bespaar.Het was zelfs zo erg dat er mensen bij waren die mijn auteur naam gingen gebruiken en op te zoeken in google waar ik nog meer de nodige beidrages leverde op fora.(Dan ga je in iemands privé leven zitten) en mij daar ook dwars zitten. DAAROM.!
Mijn excuses hiervoor.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Rappie,
Hartelijk dank voor je snelle antwoord. Het spijt me dat je dergelijke slechte ervaringen hebt en ik kan erin komen dat je dan in een opwelling tot een dergelijke actie overgaat.
Het lijkt me het beste als je dit onderwerp nogmaals bewerkt en er dan weer een dergelijke lijst in plaatst. Daarmee zou je dit onderwerp namelijk weer in ere kunnen herstellen, want ik denk dat er wel interesse voor bestaat.
Hartelijk dank voor je snelle antwoord. Het spijt me dat je dergelijke slechte ervaringen hebt en ik kan erin komen dat je dan in een opwelling tot een dergelijke actie overgaat.
Het lijkt me het beste als je dit onderwerp nogmaals bewerkt en er dan weer een dergelijke lijst in plaatst. Daarmee zou je dit onderwerp namelijk weer in ere kunnen herstellen, want ik denk dat er wel interesse voor bestaat.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- rappie pappie
- Sipster
- Contacteer:
graag! ik ben hier juist weer gaan zoeken naar info over Ubunturappie pappie schreef:Deze topic had ik met name gemaakt voor beginnende linux ubuntu gebruikers.Het is begonnen met linkjes naar handige sites voor het installeren en gebruiken van linux ubuntu.Als je wilt sipster kan ik wel een overzicht voor je maken.
Wees meester en vormgever van jezelf
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
STOP suffering the web, START surfing it, use FireFox
- rappie pappie
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Waarvoor hartelijk dank.rappie pappie schreef:Er staat weer een lijstje op pagina 1 met de meest bruikbare dingen,en de topic heeft weer een naam.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
- rappie pappie
-
- Contacteer:
- rappie pappie
- U Black Emperor
- rappie pappie
- U Black Emperor
instaleren gaat prima maar als ik dan herstart heb ik een grub probleem
iets van grub error loading of zoiets, in ieder geval doet die dan niks meer
heb een dell dimension 9200
met 2 harde schijven van 250 gb
Installeer over windowsxp heen, wil alleen ubuntu erop hebben