Apple, Microsoft
- vulture
- Contacteer:
Tevreden ben ik zeker. Kracht van Apple is juist de software. Alles werkt mooi samen. En bv ook geen installatie problemen. Ik hoefde zelfs geen software te installeren om mijn draadlozemodem te laten werken. (via airport) Ook met mijn PDA had ik gelijk een bluetooth verbinding. Apple is best wel duur maar je krijgt er wel wat voor. Succes met je keuze.Samuël schreef:Je bent blijkbaar een heel tevreden Macintoshgebruiker. iTunes en QuickTime ken ik heel goed. Ik gebruik de Microsoftversie. Ik zal zeker eens navraag doen via je link.
Ik besliste reeds. Wel dankzij een tevreden Macintoshgebruiker . Je link hielp wel. Nog een forum erbij. En duur is het in geen geval: € 1'059,- voor een iBook. Heb je dezelfde nick op het Macforum? Je weet maar nooit. Wanneer komen MTB en Nvu uit op universal binary?aasgier schreef:Apple is best wel duur maar je krijgt er wel wat voor. Succes met je keuze.
- vulture
- Contacteer:
TB komt volgende week met een veiligheidsupdate ik hoop dat daar ook de universal versie bij zal zitten. NVU weet ik niet maar met Iweb kan je ook een website maken. Nick op MAC forum is vulture wel dezelfde avatar.Samuël schreef:Ik besliste reeds. Wel dankzij een tevreden Macintoshgebruiker . Je link hielp wel. Nog een forum erbij. En duur is het in geen geval: € 1'059,- voor een iBook. Heb je dezelfde nick op het Macforum? Je weet maar nooit. Wanneer komen MTB en Nvu uit op universal binary?aasgier schreef:Apple is best wel duur maar je krijgt er wel wat voor. Succes met je keuze.
Overigens gaan er bij een Apple ook wel eens iets niet goed of is er iets niet zo makkelijk.