Amarok lijkt idd wel een leuk progje, alleen bij mij werkt het niet perfect. Bij het afspelen van een playlist begint het steeds pas bij seconde 5 van een song, en da's niet de bedoeling natuurlijk... Op één of andere manier zal dit ongetwijfeld te verhelpen zijn, maar hoe weet ik nog niet .Sebazzz schreef:K3B en Amarok
Perfecte programma's, en K3B vindt ik persoonlijk beter dan Nero, en met Amarok kan ik ook me iPod beheren
Welke linux besturingssysteem is "kind" vriendelij
-
-
- Contacteer:
Simpel gezegd: Ogg Vorbis is Vrij, MP3 niet. MP3 wordt beschermd door patenten en voor het gebruik van de codec moet een licentie betaald worden.Crépieux schreef:Bytheway, wat is het verschil tussen ogg vob (of zoiet) en mp's? Is er een kwaliteitsverschil? Kan het eerste met een mp3speler worden afgespeeld?
Een Ogg Vorbis-bestand met dezelfde bitrate als een MP3-bestand is van betere kwaliteit.
Ogg Vorbis kan tegenwoordig op veel muziekspelers afgespeeld worden, maar MP3-ondersteuning wil niet automatisch zeggen Ogg Vorbis-ondersteuning. De iPod kan bijvoorbeeld nog altijd geen Ogg Vorbis afspelen.
- adri
- Moderator
Heb je dat bij alle spelers, of alleen bij Amarok?Jokke schreef: Amarok lijkt idd wel een leuk progje, alleen bij mij werkt het niet perfect. Bij het afspelen van een playlist begint het steeds pas bij seconde 5 van een song, en da's niet de bedoeling natuurlijk... Op één of andere manier zal dit ongetwijfeld te verhelpen zijn, maar hoe weet ik nog niet .