Hallo iedereen, ben pas een Firefoxgebruiker(verbruiker ) geworden,door veeeeeeeeeeeeeeel problemen met de IE 7,nu heb ik een vraagje waarom kan ik in mijn hotmail geen bijlagen meer openen sinds het vosje bij mij werkt.
Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik geprobeerd heb van de IE 7 er af te gooien maar daar niet ingeslaagd ben
Dus graag wat goede raad of gepaste oplossing.
Grtjs,
freddje
the quick brown fox jumps over the lazy IE
-
the quick brown fox jumps over the lazy IE
JE HOEFT NIET GEK TE ZIJN MAAR HET HELPT WEL
- cysoon
- Contacteer:
Gebruik je extensies als NoScript of Adblock Plus?
..::SEE YOU SOON (cysoon)::..
cysoon @ blog
Jezus is Heer @ blog
cysoon @ hyves
cysoon @ del.icio.us
cysoon @ blog
Jezus is Heer @ blog
cysoon @ hyves
cysoon @ del.icio.us
-
-
@ Freddje:
Als je niet weet wat extensies zijn, dan moet je je daar toch maar eens in verdiepen. Als je nu Firefox al prettiger vindt dan IE, wacht dan maar tot je AddBlock hebt! Of een van die andere bijzonder handige add-ons die zorgen dat je browser doet wat jij wilt.
Hier vindt je een warenhuis aan ... ehhh ... kijk er maar eens rond gewoon alsof je tien uur gratis winkelen hebt gewonnen!
Ik weet niet wat jij wilt met je browser, waarschijnlijk jijzelf ook nog niet helemaal. Kijk rond, kom op gedachten en leef je uit!
Als je niet weet wat extensies zijn, dan moet je je daar toch maar eens in verdiepen. Als je nu Firefox al prettiger vindt dan IE, wacht dan maar tot je AddBlock hebt! Of een van die andere bijzonder handige add-ons die zorgen dat je browser doet wat jij wilt.
Hier vindt je een warenhuis aan ... ehhh ... kijk er maar eens rond gewoon alsof je tien uur gratis winkelen hebt gewonnen!
Ik weet niet wat jij wilt met je browser, waarschijnlijk jijzelf ook nog niet helemaal. Kijk rond, kom op gedachten en leef je uit!
-