Hallo Allemaal,
Ik heb even een vraagje, misschien beetje stom of iets wat ik over het hoofd heb gezien. Hoe verwijder je geuploade pagina's die niet meer gebruikt worden? Ik kan me niet voorstellen dat als ik die alleen uit mijn map verwijder, die dan ook daadwerkelijk van de site verwijderd zijn. Of vergis ik me daar in?
Als die pagina's dan alsnog op de website staan, hoe krijg ik die daar dan weer vanaf? Ik wil graag genoeg ruimte overhouden omdat ik ook nog een filmpje wil uploaden.
Alvast bedankt voor de moeite
Verwijderen upgeloade pagina's
-
-
-
- Contacteer:
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Heb je daar ook met Firefox 2.0 RC nog last van ?Sebazzz schreef:Met FireFTP heb ik het verleden geen goede ervaringen mee gehad (Firefox 1.5). Er zat/zit een bug in waardoor Firefox langzaaaaaaaam wordt en surfen onmogelijk wordt: hij reageert niet meer op url verzoeken.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu