Iemand anders had een (hobby)website gemaakt (in Word), plaatjes met een tekenprogramma en met HTML wat links hier en daar. Had er geen zin meer in. Website overgenomen en met NVU aangepast. Updaten kost me nu veel minder tijd dan in het begin. Ik vind NVU een heel goed programma.
Maar nu mijn probleem: op een bepaalde pagina heb ik stukjes van een interview gezet (in mp3). Deze stukjes zijn te beluisteren door 'klik hier' aan te klikken. De geluidsfragmenten zijn te horen. Da's geen probleem. Alleen blijf je tegen een witte pagina aankijken! M.a.w. hoe krijg ik het voor elkaar dat ik luister terwijl ik kijk naar een mooi beeld!
Redcavia
geluid OK maar nu nog een mooi beeld!
-
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Kun je er alsjeblieft het adres van de website bij plaatsen, zodat we kunnen achterhalen waar die witte pagina door wordt veroorzaakt ?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu