Beste Mensen. Wie van jullie heeft ervaring met web-pagina`s van Aldfaer in het programma Compozer na wat experimenteren?
Ik heb n.l.in het gratis Aldfaer (voor stamboom-gegevens)2 web-pagina`s kunnen genereren,waarvan ik hoop dat ik deze ook met Compozer kan verwerken.
Hiervan toont 1 pagina de Sier-Stamboom waarop namen niet aanklikbaar zijn.
De 2e pagina toont Flexitree ,waarop de namen wel aanklikbaar zijn.
Heeft iemand hiermee reeds ervaring opgedaan door eigen experimenten?
Dan zou ik graag met dat forumlid in contact komen.
Ik wens jullie Fijne Kerstdagen en een Gezond 2010.
Anton Doove.
Heeft iemand ervaring met Aldfaer-webpagina`s in Compozer?
- Anton Doove
- Contacteer:
Heeft iemand ervaring met Aldfaer-webpagina`s in Compozer?
Niet geschoten is ook mis.
- EljoPc.nl
- Contacteer:
Re: Heeft iemand ervaring met Aldfaer-webpagina`s in Compozer?
Compozer is aardig maar haalt het helaas niet bij het gratis Microsoft Office SharePoint Designer 2007, triest maar waar.
Windows 7 32b, 3GB, Comodo IS 5.x,
- Frederik
- Moderator
Helemaal niet triest, Sharepoint designer is geen html-editor en bovendien zal de Engels taal voor veel mensen een te grote drempel zijn.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Moet je wel eerst 306 MB downloaden...EljoPc.nl schreef:Compozer is aardig maar haalt het helaas niet bij het gratis Microsoft Office SharePoint Designer 2007
Is Sharepoint Designer overigens pas recent gratis geworden ? Ik meende me te herinneren dat het een commercieel programma is.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- EljoPc.nl
- Contacteer:
nirwana schreef:Moet je wel eerst 306 MB downloaden...EljoPc.nl schreef:Compozer is aardig maar haalt het helaas niet bij het gratis Microsoft Office SharePoint Designer 2007
Is Sharepoint Designer overigens pas recent gratis geworden ? Ik meende me te herinneren dat het een commercieel programma is.
Ja klopt was eerst betalen maar nu gratis en je kunt echt zeer goed HTML editen en veel meer.
Windows 7 32b, 3GB, Comodo IS 5.x,