Nee, niet echt. Dat is niets ten nadele van Nvu, hoor. Maar degenen die een mooie site willen, ontwikkelen deze doorgaans zelf. En als ik het heb over "zelf ontwikkelen", dan kom je al snel op de editors a la Notepad (bij voorkeur iets geavanceerders) of vi of Emacs (op Unix-achtige systemen).Danilou schreef:Alle met Nvu ontwikkeld neem ik aan?
Aangezien we allemaal wel iets van HTML, CSS, etc kennen, kennen we de mogelijkheden daarvan (de een iets meer dan de ander, maar dat geldt natuurlijk overal voor). Het kost ons doorgaans moeite om uit te vinden hoe iemand de opties die wij wensen te gebruiken in een WYSIWYG-pakket heeft ondergebracht. Dus grijpen wij al snel naar de teksteditor en kloppen daar wat code in. Dan weet je namelijk zeker wat je aan een browser geeft en waarom het op een bepaalde manier wordt weergegeven.
Maar voor wie zich niet teveel in HTML wil verdiepen of voor wie er nog niet veel kaas van heeft gegeten, loont het de moeite om met Nvu te leren werken. En aangezien ik mensen graag met Nvu wil leren werken, duik ik daar zelf ook zo nu en dan in om bepaalde dingen uit te zoeken.