Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
calendriel schreef:Ik heb je advies helemaal opgevolgd, heb zelfs de bron van je pagina waar de knop wel werkt vergelijken met de mijne en volgens mij staat daar precies hetzelfde...en toch werkt het niet :S
Ik zie hierin nog altijd geen aanhalingstekens staan.
Zoek de verschillen
Vergelijk onmouseover="changeImages(knop_01-over.gif'); return true;" eens met onmouseover="changeImages('knop_01-over.gif'); return true;" en vertel me dan waar het verschil in zit.
Ik heb mijn pagina net in Nvu geladen en zo gepubliceerd op een andere website. Wel moest ik nog 2 afbeeldingen extra uploaden, aangezien Nvu die niet als zodanig had onderkend (daar kan ik in komen). Maar dan werkt het wel. Dat zegt mij dat Nvu tijdens het publiceren niets vreemds met de code doet, dus als je het goed in de broncode corrigeert dan zou het ook tot een goed resultaat online moeten leiden.
Ik zie nu dat je wel de aanhalingstekens hebt geplaatst. Alleen geeft de Javascript Console van Firefox in jouw geval nu een foutmelding op het script. Daarom werkt het niet.
In jouw broncode zie ik 3 sluithaken staan, terwijl er volgens mij maar eentje nodig is.
Frederik schreef:In IE overigens wel, maar ik vind het effect wel heel erg zuinigjes, nauwelijks opvallend.
He, we hebben er nogal wat moeite voor moeten doen om dit voor elkaar te krijgen. Toch zal er iemand zijn die dit de moeite waard vind, so show some respect...