kan helemaal niets met 1.0

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
asr
    unknown unknown

kan helemaal niets met 1.0

Bericht door asr »

Daarnet heb ik eindelijk mijn versie 0.9 vervangen door 1.0. Helaas, het programma start gewoon maar er werkt niets. Het programma reageert niet op muis of toetsenbord behalve de drie buttons rechtboven voor mini maxi en exit. Ik kan geen menu openen, geen knop doet het. Het hele user interface is inactief behalve rechts klikken. Heeft iemand dit ook ervaren en verholpen? Ik heb windows 2000 en ik heb versie 0.9 eerst gedeinstalleerd. 1.0 verschillende keren geinstalleerd met installer exe en ook gewoon ergens neergezet door de zipfile uit te pakken. Alles met hetzelfde resultaat. Ik heb 0.9 maar weer in gebruik genomen. Help!
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik zou eens een nieuw profiel aanmaken: start Nvu met de optie -P via Start > Uitvoeren ("C:\Program Files\Nvu\nvu.exe" -P) en maak dan een nieuw profiel aan. Dan zou het beter moeten gaan, verwacht ik.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Frederik
Moderator
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Die oplossing is mij volstrekt onbekend Martijn, hoe kom je daar op :?:
Ik wist niet eens dat er een profiel wordt aangemaakt :oops:
nirwana
Beheerder
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Frederik schreef:Die oplossing is mij volstrekt onbekend Martijn, hoe kom je daar op :?:
Ik wist niet eens dat er een profiel wordt aangemaakt
Nou ja, elk Mozilla-programma werkt met een profiel, zo ook Nvu. En gelukkig werken ze wat dat betreft allemaal op dezelfde wijze. Overigens is Mozilla echt niet het enige programma dat met profielen werkt. Maar Mozilla heeft het wel ver doorgevoerd. Daar kun je je voordeel mee doen, maar soms zorgt het ook voor problemen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie