Hallo,
Ik had eerder al wat vragen gesteld over de weergave van afbeeldingen in IE.
Ook loop ik nu tegen het probleem aan van de weergave van tekst in IE, terwijl het in FF netjes word weergegeven, is hier ook een oplossing voor?
Wie kan mij hierop, en ook op mijn andere vragen antwoord geven?
alvast bedankt
Jan
weergave in IE
- brandlijn
- Contacteer:
- Frederik
- Moderator
- brandlijn
- Contacteer:
Ik heb de site nog niet gepubliceerd, en kan je dus geen link doorsturen.
Ik gebruik wel altijd FF maar 90% van de mensheid gebruikt nog IE
Dus daar wil ik het toch ook goed in hebben
Ik werk met tabellen en heb de tekst eerst opgemaakt in word en daarna in Nvu geplakt, ik heb het idee dat het daardoor komt
Ik heb al wel wat zitten rommelen in de HTML, maar doordat ik daar zo goed als niets van af weet is dit ook allemaal maar gokken, ik heb er wel een aantal problemen mee opgelost.
Het grootste probleem is het afbreken van zinnen, dit ziet er in Nvu en FF prima uit, maar IE maakt er nog steeds hele lange regels van
Ik hoop dat ik zo het probleem duidelijk heb uitgelegd
Jan
Ik gebruik wel altijd FF maar 90% van de mensheid gebruikt nog IE
Dus daar wil ik het toch ook goed in hebben
Ik werk met tabellen en heb de tekst eerst opgemaakt in word en daarna in Nvu geplakt, ik heb het idee dat het daardoor komt
Ik heb al wel wat zitten rommelen in de HTML, maar doordat ik daar zo goed als niets van af weet is dit ook allemaal maar gokken, ik heb er wel een aantal problemen mee opgelost.
Het grootste probleem is het afbreken van zinnen, dit ziet er in Nvu en FF prima uit, maar IE maakt er nog steeds hele lange regels van
Ik hoop dat ik zo het probleem duidelijk heb uitgelegd
Jan
- Frederik
- Moderator
Zou heel goed kunnen dat het door Word komt, ook dit programma levert veel 'onzichtbare' codes mee en is niet geschikt voor webediting.
Je kunt toch even gemakkelijk een tabel in NVu maken, heb je Word helemaal niet voor nodig. Je kunt ook overwegen om Mozilla Suite te downloaden en de ingebouwde Composer te gebruiken, is wel engels, maar doet niet onder voor NVu. Ik gebruik ze beide.
Je kunt toch even gemakkelijk een tabel in NVu maken, heb je Word helemaal niet voor nodig. Je kunt ook overwegen om Mozilla Suite te downloaden en de ingebouwde Composer te gebruiken, is wel engels, maar doet niet onder voor NVu. Ik gebruik ze beide.