Installeren versie 0.8
- vulture
- Contacteer:
Installeren versie 0.8
Installatie van versie 0.8 lukt wel maar bij he iopenen daarna krijg ik zon geel schermpje met de medeling ontleedfout. Ligt dit aan mij of aan NVU?
- ByteWarrior
- Contacteer:
- Gert-Paul
- Contacteer:
- vulture
- Contacteer:
Na dat het niet ging heb ik de hele map NVU onder program files in de prullenbak gegooid. Daarna een kale installatie. Maar hetzelfde resultaat.
Ook die weer in de prullenbak gegooid. Daarna de engelse versie 0.7 gedownload toen deed NVU het weer tot mijn verbazing in het nederlands.
Maar hoe installeer ik nu 0.8?
Ook die weer in de prullenbak gegooid. Daarna de engelse versie 0.7 gedownload toen deed NVU het weer tot mijn verbazing in het nederlands.
Maar hoe installeer ik nu 0.8?
- ByteWarrior
- Contacteer:
Net zoals Firefox en Thunderbird zal Nvu ook met profielen werken. De installatiemap verwijderen helpt dus niet, je moet het profiel verwijderen.aasgier schreef:Na dat het niet ging heb ik de hele map NVU onder program files in de prullenbak gegooid. Daarna een kale installatie. Maar hetzelfde resultaat.
Ga op zoek naar je profiel van Nvu en hernoem dat. Installeer dan de 0.8 versie. Die maakt dan een nieuw, leeg profiel aan.Maar hoe installeer ik nu 0.8?
- vulture
- Contacteer:
- ByteWarrior
- Contacteer:
Dat hangt van je besturingssysteem af.aasgier schreef:waar staat dat profiel ?
Bij mij staan al mijn profielen (Firefox, TB) onder c:\Windows\Application Data\mozilla\...
Maar ik heb Windows 98 dus ik denk niet dat je daarmee geholpen bent. De kans is echter groot dat het ergens in de buurt van je Firefox-profiel zal staan...
- vulture
- Contacteer:
- ByteWarrior
- Contacteer: