Bedrijfsanalyse Mozilla
Geplaatst: 12 januari 2012, 21:35
Hallo,
Ik wist zo een-twee-drie niet waar ik dit anders moest plaatsen, dus ik plaats het hier even. Mijn excuses voor eventuele moeite als het ergens anders thuis hoort.
Voor het vak bedrijfskunde, dat ik moet volgen tijdens dit blok, moet ik een bedrijfsanalyse maken. Ik koos voor Mozilla omdat het me een erg interessant bedrijf leek. Na wat kort onderzoek over hun missie en visie, was ik helemaal overtuigd.
Het opstellen van een organigram en bijbehorende uitleg over de organisatie en structuur van het bedrijf zijn echter ook verplicht. Nu kan ik hier helaas nergens iets over vinden, ik heb er verschillende bronnen op nagekeken, maar niets kan me een duidelijk beeld geven van Mozilla's bedrijfsstructuur en -hiërarchie.
Nu is mijn vraag of iemand hier me een bron kan geven, het zelf kan uitleggen en/of me een contactpunt van Mozilla zou kunnen geven dat hierover duidelijkheid kan geven. Ik heb Mozilla's contactlijsten geraadpleegd, maar er is enkel contact op te nemen over hun producten of over ledenzaken.
groet
Ik wist zo een-twee-drie niet waar ik dit anders moest plaatsen, dus ik plaats het hier even. Mijn excuses voor eventuele moeite als het ergens anders thuis hoort.
Voor het vak bedrijfskunde, dat ik moet volgen tijdens dit blok, moet ik een bedrijfsanalyse maken. Ik koos voor Mozilla omdat het me een erg interessant bedrijf leek. Na wat kort onderzoek over hun missie en visie, was ik helemaal overtuigd.
Het opstellen van een organigram en bijbehorende uitleg over de organisatie en structuur van het bedrijf zijn echter ook verplicht. Nu kan ik hier helaas nergens iets over vinden, ik heb er verschillende bronnen op nagekeken, maar niets kan me een duidelijk beeld geven van Mozilla's bedrijfsstructuur en -hiërarchie.
Nu is mijn vraag of iemand hier me een bron kan geven, het zelf kan uitleggen en/of me een contactpunt van Mozilla zou kunnen geven dat hierover duidelijkheid kan geven. Ik heb Mozilla's contactlijsten geraadpleegd, maar er is enkel contact op te nemen over hun producten of over ledenzaken.
groet